در گرامیداشت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع)، فرمانده حوزه بسیج اصناف الهادی، مسئول اتاق اصناف و مسئولین اتحادیه میدان بار با خانواده شهیدان نمکی و یونسیان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۹۵۳۹۳
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت دهه کرامت فرمانده حوزه بسیج اصناف الهادی به اتفاق مسئول اتاق اصناف و اتحادیه میدان بار شاهرود با خانواده شهیدان محمدتقی نمکی و حسن یونسیان دیدار کردند.

در این دیدارها که در فضایی صمیمی برگزار شد، حسین عجم فرمانده حوزه بسیج اصناف الهادی شاهرود در سخنانی با گرامیداشت دهه کرامت و تجلیل از صبر و استقامت خانواده شهدا و تربیت چنین فرزندانی اظهار کرد: ما همه مدیون خون شهدا هستیم و در هر پست و مسئولیتی که قرار داریم از صدقه سَر ایثارگری شهدا و رزمدگان است و نسبت به اعمال خود مسئول هستیم و از خدا می خواهیم ما را ادامه دهنده راه شهدا قرار دهد تا شرمنده آنها نباشیم.

غریب مسئول اتاق اصناف شهرستان نیز در این دیدارها با تجلیل از خانواده شهدا با تاکید بر سخنان رهبر انقلاب بر سرکشی از خانواده شهدا گفت: این بازدیدها برای افزایش روحیه ما و غفلت زدایی است که غرق در زندگی مادی نشویم و از مسیر شهدا و انقلاب دور نگردیم و این برکت خون شهدا و مسیر روشن آنهاست.

در این دیدارها مادر شهید نمکی با تقدیر از حضور عزیزان با تاکید بر ادامه دادن راه شهدا گفت: شهدا برای مال و مقام و پُست نرفتند و برای دفاع از انقلاب اسلام و قرآن از جان خود گذشتند و باید مسئولین ما نیز اینگونه به مردم خدمت کنند و این ملت شهدایی را هدایت و رهنمون سازند.

برادر و فرزند شهید یونسیان نیز با اشاره به خاطراتی از شهید بر تداوم راه شهدا تاکید کردند.

در پایان این دیدارها هدایایی به رسم یادبود به خانواده شهدا اهدا شد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها