18 هزار و 200 لیتر نفت سفید و 15 هزار و 300 لیتر نفتگاز نیز در تیر ماه سالجاری کشف و ضبط و در انبار شهید تندگویان منطقه تخلیه وبه چرخه رسمی توزیع بازگشته است .
کد خبر: ۸۸۹۵۴۳۳
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان از 240 مورد بازرسی های شبانه روزی از مجاری عرضه در تیر ماه سالجاری خبر داد و گفت: در چهارچوب مقررات اعلامی و در قالب مبارزه با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی این مهم صورت پذیرفته است.

محمود آقامحمدیان افزود: در تیر ماه سالجاری 143 مورد بازدیدهایی در قالب گشت مشترک با دستگاه های متولی و 3 مورد کشف و ضبط کارت سوخت صورت پذیرفته است.

وی در ادامه با اشاره به بازدیدهای صورت پذیرفته از فروشندگی های شهری و روستایی اظهار داشت: 6 مورد بازدید در ماهی که گذشت توسط کارشناسان مربوطه این منطقه انجام شده است.

مدیر پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان در پایان با اشاره به میزان مکشوفه کشف شده در تیر ماه تصریح کرد: میزان18 هزار و 200 لیتر نفت سفید و 15 هزار و 300 لیتر نفتگاز نیز در تیر ماه سالجاری کشف و ضبط و در انبار شهید تندگویان منطقه تخلیه وبه چرخه رسمی توزیع بازگشته است .

ارسال نظرات