دبیر کارگروه مد لباس گفت: برخورد با فروشندگان مجازی کالاهای قاچاق و غیرقانونی از اولویت‌های کارگروه مد و لباس است.
کد خبر: ۸۸۹۵۴۵۰
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج، حمید قبادی دبیر کارگروه مد لباس  با اشاره به هماهنگی‌های این کارگروه با مراجع ذیصلاح در خصوص نظارت بر عملکرد شبکه‌های مجازی حوزه مد و لباس و مدیریت و نظارت این کارگروه بر آنان گفت:برخورد با فروشندگان مجازی کالاهای قاچاق و غیرقانونی از اولویت‌های کارگروه مد و لباس است.

دبیر کارگروه مد و لباس در خصوص فعالیت فروش محصولات پوشاک در فضای مجازی اظهار داشت: بسیاری از افرادی که کالاهای خارجی را وارد کشور کرده و اقدام به فروش مجازی آن می‌کنند، فعالیت‌شان غیرقانونی است که به استناد مقررات موجود در کشور باید با آنها برخورد شود.

قبادی با تاکید بر اینکه برخورد با فروشندگان مجازی کالاهای قاچاق و غیرقانونی از اولویت‌های کارگروه مد و لباس است، تصریح کرد: به استناد ماده یک قانون در موضوع برنامه‌ریزی، تبلیغ لباس غربی و غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی با آنها برخورد خواهد شد.

وی تأکید کرد: با هماهنگی مراجع ذیصلاح فعالان را به ثبت کانال‌‌های تلگرامی خود در سامانه مرکز رسانه‌های دیجیتال دعوت می‌کنم.

قبادی ابراز داشت: بیش از 5 هزار نفر فعالیت خود را در سامانه مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد به صورت قانونی ثبت کرده و در حال فعالیت هستند.

ارسال نظرات