خبرهای داغ:
از سوی فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج صورت گرفت:

تقدیر از مسئول فرهنگی سپاه قزوین بعنوان فردموثر در اردوی راهیان نور

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج از مسئول فرهنگی سپاه قزوین به عنوان فرد موثر در اجرای اردوی راهیان نور تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۸۹۵۴۵۲
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین و فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج با اهداء لوح تقدیر از پاسدار محمد کشاورز مسئول فرهنگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تقدیر کرد.

متن لوح تقدیر به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

من از این حرکت راهیان نور -که چند سال است بحمدالله روزبه‌روز هم در کشور توسعه پیدا کرده- بسیار خرسندم و این حرکت را حرکت بسیار بابرکتی میدانم. امام خامنه ای (مدظلله العالی»

معاون محترم فرهنگی اجتماعی سپاه صاحب الامر عج قزوین

در شکوه تجلی ایمان و خلق حماسه عملیات بزرگ فرهنگی راهیان نور با حضور عاشقانه ره پویان عارف به راه امام شهیدان و شهدای والامقام، خدای بزرگ را شاکریم که به برکت عنایت امام عصر (عج)، مدد روح پرفتوح و ملکوتی امام راحل (ره) و تحت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) توانسته اید، بخش اعظمی از آرمان های مقدس و ارزشمند ایثارگران و شهدای هشت سال دفاع مقدس را با خدمت به زائران سرزمین نور به منصه ظهور و بروز برسانید.

امروز به شکرانه برگزاری الهام بخش و موج آفرین این اردوها، گرد هم آمده ایم تا از شما جهادگر عرصه فرهنگ و اندیشه و خادم عرصه راهیان نور، به قدر وسع، مراتب سپاس را به جای آوریم، لذا از باب فرموده شریفه «منَ لَم یَشکُرِالمَخلوق لَم یَشکُرِالخالِق» تلاش های ارزنده تان را ارج نهاده، توفیقات روز افزون تان را در تحقق آرمان های والای شاهدان همیشه زنده از خدای عزوجل مسئلت داریم.

 

سرتیپ پاسدار علی فضلی

جانشین سازمان بسیج مستضعفین

فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج

1003/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار