خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی در حال حاضر در وضعیت بالندگی و شکوفایی قرار دارد گفت: روحیه‌ی جهادی، راز بالندگی جهاد دانشگاهی است.
کد خبر: ۸۸۹۵۴۶۰
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا عادل مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یکی از مجموعه‌هایی است که پس از انقلاب توانسته با حضور پربرکت دانشجویان نخبه و جوان منشأ برکت برای کشور و به‌تبع آن استان باشد.
وی افزود: جهاد دانشگاهی عملکرد خوبی  در حوزه‌ی درمان، تولید محتوا و بازی و اسباب‌بازی برای کودکان دارد و با توجه به اینکه جامعه‌ی امروز نیازمند و تشنه‌ی چنین فعالیت‌های فرهنگی است جهاد دانشگاهی توانسته با کمترین امکاناتی که در اختیار دارد اقدامات بزرگی را انجام دهد.
عادل یادآور شد: جهاد دانشگاهی  با استفاده از ظرفیت جوانان متعهد و متخصص و همچنین روحیه‌ی جهادی موجود توانسته است هرروز بالنده‌تر از گذشته در عرصه‌های مختلف گام بردارد.
وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی در حال حاضر توانسته است در موضوعات مختلف قدم‌های مؤثری را بردارد اما کار جهادی را خیلی نمی‌توان محدود کرد چراکه در همه‌ زمینه‌ها می‌توان اقدامات جهادی انجام داد.
عادل یادآور شد: طبق تعاملات صورت گرفته بین اداره کل اوقاف و جهاد دانشگاهی تاکنون اوقاف از بخشی از پتانسیل‌های آموزشی جهاد دانشگاهی برای دوره‌های آموزشی مورد نیازخود  استفاده کرده است.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تصریح کرد: جهاد دانشگاهی در حوزه‌ کار با کودک و نوجوان، کشاورزی، تغییر الگوی کشت، استفاده از الگوی آبیاری‌های نوین، کشاورزی‌های نوین، آبیاری و کشت گیاهان دارویی به‌عنوان صنعت اقدامات قابل‌توجهی داشته است و این عملکردهای متعدد نشان می‌دهد  ظرفیت و پتانسیل بالقوه‌ای در این مجموعه وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه عملکرد خوب جهاد دانشگاهی با حضور اشخاص متعهد و متخصص معنا پیدا می‌کند گفت: حضور نیروهای جوان، خلاق و خوش‌فکر و باروحیه‌ جهادی توانسته است آن را به مجموعه‌ای پرتوان تبدیل کند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در پایان گفت: تجربه‌ خوب جهاد دانشگاهی در زمینه‌های مختلف نشان می‌دهد که اگر از ظرفیت این مجموعه استفاده شود می‌توان حرکات خوبی انجام داد.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها