مسئول تعلیم و تربیت سازمان مساجد و محلات کشور مطرح کرد؛

مشارکت سازمان بسیج در طرح ملی قرائت زیارت امین الله

مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج مساجد و محلات کشور گفت: طرح ملی قرائت زیارت امین الله با مشارکت بسیج و مساجد محلات کشور اجرا و چهارشنبه شب ها در مساجد کشور قرائت می شود.
کد خبر: ۸۸۹۵۴۶۱
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی به نقل از آستان نیوز، حجت الاسلام سعید دسمی در حاشیه مراسم رونمایی طرح ملی قرائت زیارت امین الله اظهار کرد: سازمان بسیج مساجد و محلات با توجه به اینکه گستره 40 هزار پایگاهی در سطح کشور دارد در اجرای طرح ملی قرائت زیارت امین الله مشارکت خواهد داشت.
 
مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج مساجد و محلات کشور بیان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته چهارشنبه شب ها قرائت زیارت امین الله به صورت مستمر در مساجد سراسر کشور برگزار می شود.
 
حجت الاسلام دسمی گفت: طرح ملی قرائت زیارت امین الله در شبکه های اجتماعی و سایت های متعلق به سازمان بسیج بصورت گسترده و حجم وسیعی انتشار داده می شود.
 
وی با بیان اینکه ابلاغی با موضوع طرح ملی زیارت امین الله به کلیه مساجد کشور ارسال می‌شود، تصریح کرد: طرح ملی قرائت زیارت امین الله در دوره هایی که برای فرمانده های بسیج محلات برگزار می شود و در هفته چهارصد نفر از ایشان به مشهد مشرف می شوند تبیین و ترویج می شود.
 
مسئول تعلیم و تربیت سازمان مساجد و محلات کشور افزود: در حلقه های تربیتی صالحین بسیج در سطح کشور طرح ملی قرائت زیارت امین الله تببین و تفسیر خواهد شد تا اثرگذاری بیشتری در جوانان شود.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها