مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه گفت: در سه ماهه نخست امسال 110 کودک تحت حمایت شهرستان زرندیه از حمایت‌های کمیته امداد در قالب دریافت سبدهای تغذیه سالم با اعتبار 280 میلیون ریال بهره‌مند شدند.
کد خبر: ۸۸۹۵۵۰۵
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۲

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ غلامرضا حافظ‌کمال مدیرکمیته امداد شهرستان زرندیه با اشاره به عملکرد سه ماهه نخست این نهاد حمایتی در این شهرستان گفت: یکی از مسئولیت‌های این کمیته امداد حمایت از کودکان نیازمند و دارای مشکل سوء تغذیه است که در این راستا در سه ماهه نخست امسال 110 کودک تحت حمایت شهرستان زرندیه از حمایت‌های کمیته امداد در قالب دریافت سبدهای تغذیه سالم با اعتبار 280 میلیون ریال بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح «همسفره» توسط کمیته امداد، افزود: نیکوکاران و خیران می‌توانند با انتخاب سبد غذایی هر کودک به مبلغ ماهانه ۷۰۰ هزار ریال برای کاهش و رفع سوء تغذیه کودکان زیر پنج سال مشارکت کنند.

مدیرکمیته امداد شهرستان زرندیه تصریح کرد: 94 خانوار با سرپرست زن و مجریان طرح‌های اشتغال از مزایای بیمه‌های اجتماعی برخوردار و بیش از 240 میلیون ریال به حساب تامین اجتماعی شهرستان زرندیه واریز شد.

حافظ‌کمال با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی انجام شده از سوی این نهاد حمایتی گفت: انجام فعالیت‌های دقیق و برنامه‌ریزی شده فرهنگی در راستای تقویت بنیه دینی و اعتقادی خانواده‌های تحت حمایت بخشی دیگر از فعالیت‌های این نهاد حمایتی است و تعداد 147 نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت از تمامی خدمات موجود مانند اردوهای زیارتی و سیاحتی، کمک هزینه پوشاک و تحصیلات و وام‌های قرض الحسنه بهره‌مند شدند.

وی از ارائه خدمات عمرانی به 15 خانواده تحت حمایت خبر داد و افزود: به منظور ارائه خدمات عمرانی ساخت و تعمیر بیش از 187 میلیون ریال به خانواده‌ها کمک شده است.

وی در پایان گفت: 27 فقره وام قرض‌الحسنه بدون بهره با اعتبار بیش از یک‌میلیارد ریال به مددجویان واجد شرایط که دچار مشکلات درمانی، عمرانی، فرهنگی و سایر نیازهای ضروری بودند در این شهرستان پرداخت شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات