امروز شرایط به گونه‌ای است که باید به اشتغال جوانان نگاه غیردولتی داشته باشیم و از فرصت‌های مهارت‌آموزی بیشتر بهره گیریم.
کد خبر: ۸۸۹۵۵۶۰
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان ، معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان در بازدید از کارگاههای مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان با اشاره به نقش اجرای اشتغال‌زایی درراستای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: نیروی انسانی ارزشمندترین سرمایه های یک کشور برای توسعه و پیشرفت است و آموزش های فنی و حرفه ای نیز از راهکارهایی است که نیروی انسانی را برای توسعه و پیشرفت کشور آماده و تجهیز می کند.

مهندس سید بیوک موسوی با تأکید بر اهمیت مهارت‌آموزی در سطوح مختلف افزود: اگر بتوانیم مهارت را در سطوح مختلف نهادینه کنیم، آنگاه از ظرفیت‌های ایجاد اشتغال می‌توان به خوبی استفاده کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: امروز شرایط به گونه‌ای است که باید به اشتغال جوانان نگاه غیردولتی داشته باشیم و از فرصت‌های مهارت‌آموزی بیشتر بهره گیریم.

درادامه این بازدید مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری زنجان در حین بازدید گفت:یکی از مشکلات اصلی جامعه و مردم در حال حاضر بحث بیکاری می باشد و برای مقابله بامعضل بیکاری در جامعه باید به آموزش و افزایش مهارت در بین جوانان توجه بیشتری داشته باشیم.

سلطانی افزود: یکی از ابزارهای مهم و لازم اقتصاد مقاومتی، ارایه آموزش های مهارتی است که کسب این مهارت ها و تقویت آن در جامعه گره های بزرگی را باز خواهد کرد و فراگیری آموزش های فنی و حرفه ای برای ایجاد اشتغال پایدار و کمک به اقتصاد و توسعه جامعه ضروری است.

وی با اشاره به ضرورت توسعه آموزشهای فنی و حرفه ای اظهار داشت: یادگیری آموزش های فنی و مهارتی علاوه بر ایجاد شرایط اشتغال، موجب تقویت شخصیت و منزلت اجتماعی آنان شده و علاوه برکاهش آمار بزهکاری در بازگشت مؤثر آنان به جامعه تأثیر بسزایی دارد.

این مقام مسئول تصریحکرد: ایجاد امید و نشاط در بین جوانان یکی از مهمترین اهداف و وظایف دولت، دستگاه های اجرایی و رسانه های جمعی است که باید با برنامه ریزی مناسب، فضایی امید آفرین و به دور از هنجار های اجتماعی در جامعه به وجود آید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان به همراه دکتر سلطانی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری استان زنجان از. کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان ، بمناسبت گرامیداشت هفته ملی مهارت، مهندس سید بیوک موسوی معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان به همراه دکتر سلطانی مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری استان از کارگاههای مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهر زنجان بازدید و از نزدیک با امکانات، تجهیزات و ظرفیت های آموزشی مراکز آشنا گردیدند.

دراین بازدید معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان تصریح کرد:

ارسال نظرات