خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین در خاتمه اظهار کرد: حرم حضرت معصومه و امام رضا علیهماالسلام کانون آرامش و دعا است.
کد خبر: ۸۸۹۵۵۷۷
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱

حجت الاسلام عدالتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین ضمن تبریک دهه کرامت گفت: از ولادت حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا(ع) را دهه کرامت نامیدند.

وی با اشاره به بخشنده بودند دو امام بزرگوار بیان کرد: امام رضا علیه السلام و هم خواهر بزرگوارشان حضرت معصومه (س) اهل کریم و بخشنده بودند و با تمام فضایل خود دست بخشنده ‌ای داشتند.

این مسئول با اشاره به فلسفه نامگذاری دهه کرامت خاطرنشان کرد: به دلیل این فضایل زیبا و شاخص دو بزرگوار و برای الگوی گیری شیعیان و مردم از سیره و سبک امامان حد فاصل ولادت حضرت معصومه (س) و حضرت رضا علیه السلام را دهه کرامت نامگذاری کردند.

عدالتی با اشاره به صفا و صمیمیت مزار این امامان تصریح کرد: حضور زائران در اماکن مقدس و مزار حضرت معصومه (س) و برادر بزرگوارشان موجب تقویت ایمان و تقرب به خدا می‌گردد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع)قزوین در خاتمه اظهار کرد: حرم حضرت معصومه و امام رضا علیهماالسلام  کانون آرامش و دعا است.

1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها