کد خبر: ۸۸۹۵۵۸۰
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، آیت الله سیدحسن عاملی در دیدار با فعالان ستاد مردمی دکتر روحانی در استان اردبیل اظهار داشت: منافع ملی باید در راس تمام فعالیت‌های کشور و به ویژه فعالیت‌های حزبی و انتخاباتی قرار داده شود و با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالای کشور بتوانیم در مسیر رشد و شکوفایی گام برداریم.

وی افزود: انتخابات اخیر نشان‌دهنده این حقیقت است که کشور ما الگوی خوبی برای دموکراسی در کشورها است و مردم ایران توانسته‌اند با انتخاب خود در تعیین سرنوشت کشور سهیم باشند و آینده کشور را رقم بزنند و برگزاری مناظره‌ها توسط صدا و سیما نیز نشان داد که ایران فضای مناسبی برای بحث و گفت‌وگو دارد که این برای ما یک افتخار بزرگ است.

امام جمعه اردبیل و نماینده ولی فقیه در استان گفت: وظیفه ملی ما این است که با مدیریت امور کشور و با در نظر گرفتن منافع ملی در مسائل کلان کشور حساسیت و اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم و اگر هم‌اکنون با مشکلات روبه‌رو می‌شویم به دلیل دیر عمل کردن‌ها و عدم استفاده صحیح از فرصت‌های حساس است که این موارد باید مورد توجه واقع شود.

عاملی بیان کرد: معرفی مدیران توانمند استان برای حضور در کابینه و گزینش مدیران استان اردبیل می‌تواند در ارتباط با حل مشکلات اشتغال‌زایی و توسعه منطقه بسیار حائز اهمیت باشد و ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون شود چرا که به طور حتم مدیران باتجربه می‌توانند توسعه منطقه را حتمی کنند.

وی تصریح کرد: استفاده از منابع اقتصادی برای تامین و تهیه زیرساخت‌های کشور تا حد قابل توجهی می‌تواند معضل بیکاری را حل کند به گونه‌ای که اقدامات انجام یافته در این زمینه می‌تواند استان را به قطب گردشگری کشور تبدیل کند و در این راستا مدیریت بهینه می‌تواند مقدمه‌ای برای رسیدن به رشد و موفقیت کشور باشد.

امام جمعه اردبیل و نماینده ولی فقیه در استان گفت: وحدت و همدلی در بین احزاب و گروه‌های سیاسی لازمه تحقق اهداف مورد نظر در ارتباط با حفظ منافع ملی است و بنده به نوبه خود اعلام می‌کنم که در انتخاب مدیران استان هیچ دخالتی نمی‌کنم و این سفارش را به ائمه جماعات نیز دارم.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات