خبرهای داغ:
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین خبر داد:
مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین تکمیل واگذاری پروژه مسکن مهر در شهر محمدیه را مهمترین تکلیف در این حوزه دانست.
کد خبر: ۸۸۹۵۵۸۲
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مسعود حق لطفی روز سه شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان البرز ضمن قدردانی از بخشعلی پور به واسطه خدماتی که در دوره تصدی گری اداره راه و شهرسازی شهرستان البرز به انجام رسانده بود؛ حکم انتصاب فیاض بیگدلی را به عنوان رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان البرز ابلاغ کرد.

حق لطفی تکمیل واگذاری واحدهای مسکن مهر در شهر محمدیه را از مهمترین وظایف راه و شهرسازی در شهرستان البرز دانست و تاکید کرد؛ این موضوع از الویت های دولت و وزاتخانه هم می باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی در ادامه با اشاره به اینکه الوند بعد از شهر قزوین بیشترین طرح های بازآفرینی را به خود اختصاص داده عنوان کرد: پیگیری و اجرای طرح ها و برنامه های بازآفرینی پایدار شهری در شهرهای شهرستان البرز به ویژه در شهر الوند از موضوعاتی است که ضرورت دارد به شکل ویژه مورد پیگیری قرار گیرد.

حق لطفی در ادامه دیداری نیز با فرماندار شهرستان البرز داشت و بر لزوم تعامل و همکاری جهت تحقق اهداف و برنامه های مشترک تاکید نمود: راه و شهرسازی تاثیر قابل توجهی در جلب رضایت عمومی دارد.

عسگری فرماندار البرز در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی وجود ناحیه بزرگ شهری مهرگان را فرصتی برای ارایه خدمت هر چه بیشتر به مردم دانسته و گفت: باید موارد وسایل موجود نیز تا جایی که امکان و توان وجود دارد برطرف گردد تا شاهد جلب رضایت مندی عمومی مطلوب در این حوزه باشیم.

وی افزود: بیشتر شهرهای شهرستان البرز دارای سطح وسیعی از بافت های فرسوده هستند که می توانیم با برنامه ریزی و هدف گذاری؛ موضوع بازآفرینی را در آنها اجرایی کنیم.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها