خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان آوج اظهار کرد: دهه کرامت فرصت منتقم و مفید برای اجرای برنامه های فرهنگی و آشنایی عموم مردم با سیره و سبک زندگی امامان معصوم است.
کد خبر: ۸۸۹۵۵۸۷
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷

حجت الاسلام سید ضیاء الدین هاشمیی امام جمعه شهرستان آوج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین ضمن تبریک دهه کرامت بیان کرد: دهه کرامت به معنای پر خیر و برکت است بطوریکه این خیر و برکت پایدار است و هیچ گونه آسیبی به آن نمی رسد.

وی افزود:  خداوند خود نیز کریم و بخشنده است  حضرت معصومه سلام الله علیهما و حضرت امام رضا علیه السلام نیز بخشنده و دارای جود هستند به همین دلیل این ده روز را دهه کرامت نامیدند.

این مسئول با اشاره به معنای کرامت اظهار کرد: کرامت در اصل به معنی بزرگواری و عظمت معنوی است و اینکه کرامت به معنی امر خارق العاده ای است که از اولیاء خدا صادر می شود و جمع آن کرامات است.

امام جمعه شهرستان آوج با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی مفیدتصریح کرد:  دهه کرامت فرصت منتقم  و مفید برای اجرای برنامه های فرهنگی و آشنایی عموم مردم با سیره و سبک زندگی امامان معصوم است.

حجت الاسلام هاشمی متذکر شد: فراگیر ساختن سیره و گفتار حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ، حضرت معصومه(س) از برنامه های شاخص دهه کرامت می تواند باشد.

1003/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها