خبرهای داغ:
دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس:

گروه اقتصادی دولت آینده منسجم‌تر شود

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: گروه اقتصادی دولت آینده باید با انسجام بیشتر، خدمات مؤثرتری به مردم ارائه دهند.
کد خبر: ۸۸۹۵۶۰۵
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس:

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدحسن حسینی شاهرودی بیان کرد: اولویت کشور رفع مشکلات اقتصادی است که نیازمند وزیرانی است که با هماهنگی بیشتر عمل کنند، در دولت یازدهم افراد توانمندی در بخش اقتصادی دولت حضور داشتند، ولی ناهماهنگی برخی افراد موجب شد تا موفقیت های حوزه اقتصادی کشور به سطح ایده آل نرسد.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم از رئیس جمهوری می خواهند برای دولت آینده گروه اقتصادی منسجم تری معرفی کند.

حسینی شاهرودی تصریح کرد: صرف وجود افراد توانمند حل کننده مشکلات نیست، هماهنگی بین دستگاه های اقتصادی به ویژه سازمان مدیریت و برنامه ریزی، وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارتخانه های نفت و نیرو هم نیاز است.

حسینی شاهرودی با بیان اینکه در مورد فعالیت وزارت کشور با وجود نقدهایی که به آقای رحمانی فضلی شده، دیدگاه نمایندگان نسبت به وی مساعد است، نقدهای منتشر شده در باره کارنامه وزارت کشور را نشانه استقلال، اعتدال و توانمندی وزیر مربوطه خواند و گفت: وزارت کشور امور داخلی را راهبری می کند، چنانچه وزیر مربوطه از یک جریان خاص باشد، به طبع درانتخاب مدیران افراد واجد شرایط گروه مقابل را کنار خواهد گذاشت.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با بیان این که اعتدال در وزارت کشور دولت یازدهم مشهود بود، ابراز امیدواری کرد: با تغییراتی بنیادین در حوزه استان ها، شاهد شکوفایی بیش از پیش این وزارتخانه باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها