زاهد احمدی گفت: نقش بسیج رسانه هم این است که بتواند به موضوع امر به معروف و نهی از منکر بپردازد و کار رسانه خودش یک نوع امر به معروف و نهی از منکر است.
کد خبر: ۸۸۹۵۶۰۹
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰
ضرورت فعالیت رسانه ها برای همگانی شدن امر به معروف و نهی از منکر/ نقش بسیج رسانه در تقویت این صل قانونی
محسن زاهد احمدی مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: بر اساس اصل هشتم قانون اساسی قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر دستگاه های های مختلف را ملزم به تبیین و فرهنگ سازی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر می کند.

وی افزود: رسانه ها ضرورت دارد برای همگانی شدن امر به معروف و نهی از منکر فعالیت کنند باید نحوه امر به معروف و نهی از منکر را بیشتر برای مردم تبیین و تشریح کنیم به این ترتیب فضای جامعه مناسب تر و اسلامی تر خواهد شد.

مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی تصریح کرد: نقش بسیج رسانه هم این است که بتواند به موضوع امر به معروف و نهی از منکر بپردازد و کار رسانه خودش یک نوع امر به معروف و نهی از منکر است. اطلاع رسانی ای که ما در عرضه رسانه داریم یا در راستای تقویت یک معروف است و یا در نهی یک منکر.

احمدی بیان داشت: وقتی ما در مورد یک برنامه فرهنگی خوب اطلاع رسانی می کنیم یعنی یک معروف را تبلیغ می کنیم در بحث رویکرد ها هم فضای رسانه ای در فضای فرهنگی جامعه نقش ویژه ای دارد. همانطور که رهبری فرمودند و در قانون هم تاکید شده باید بتوانیم در این راستا فرهنگ سازی کنیم تا جامعه خودش وارد این فضا شود.

مسئول بسیج رسانه خراسان شمالی تاکید کرد: اگر ما نتوانیم مردم و جامعه را با موضوع امر به معروف و نهی از منکر آشنا کنیم دچار مشکلات مختلف در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و حتی اقتصادی خواهیم شد. در حوزه بسیج رسانه هم ما یک شورای امر به معروف داریم که علاوه بر بحث های تبیین و تشریح در حوزه رسانه ای اگر جایی نیاز است تذکری می دهیم و سعی می کنیم تولیداتمان به رسانه های دیگر هم کمک کند.

ارسال نظرات