خبرهای داغ:
رییس اداره تعاون،تعاون کار و رفاه اجتماعی گرگان گفت: وسسات کاریابی توانمندی ها و پتانسیل های شهرستان را شناسایی و بانک اطلاعاتی دقیق از بیکاران داشته باشند و با کسب شناخت صحیح از نیروی کار و بازار کار باید بتوانند بین آنها توازن ایجاد نمایند.
کد خبر: ۸۸۹۵۶۴۲
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، موسی بی باک پیش از ظهر امروز در جلسه هم اندیشی با کاریابیهای غیردولتی این شهرستان گفت: کارشناسان کاریابیها که امور مربوط به مشاوره شغلی را انجام می دهند باید افرادی دلسوز و آشنا به مشاغل نوین باشند و شغل ها و حرفه ها را با توجه به توانمندی و خصوصیات جسمی و روحی افراد تطبیق دهند.
وی به مهم ترین علل بیکاری اشاره کرد و گفت: عدم تعادل در عرضه و تقاضای نیروی کار و فقدان مهارت در جویندگان کار از شاخص ترین دلایل بیکاری می باشد.
رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان گرگان گفت: 9 بسته در بحث اشتغال فراگیر پیش بینی شده که این طرح ها موجب توانمندسازی نیروی کار و اشتغال مستقیم و برخی نیز موجب تحرک در بازار کار می شود.
وی بیان داشت: در راستای اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی، برای شهرستان گرگان 650 نفر پیش بینی شده است که از کاریابیهای غیر دولتی تحت نظارت اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی انتظار داریم در این راستا همت مضاعف داشته باشند تا طرح به خوبی و به نحو احسن محقق شود.
بی باک با اشاره به موضوع اشتغال و ارائه خدمات مناسب به مردم افزود: موسسات کاریابی توانمندی ها و پتانسیل های شهرستان  را شناسایی و بانک اطلاعاتی دقیق از بیکاران داشته باشند و با کسب شناخت صحیح از نیروی کار و بازار کار باید بتوانند بین آنها توازن ایجاد نمایند.
رییس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی گرگان در پایان جلسه خواستار جلوگیری از فعالیت موسسات کاریابی غیرمجاز شد و گفت: کاریابی هایی که از این اداره دارای مجوز می باشند در تمامی زمینه های مرتبط با آنها می بایست پاسخگو باشند اما موسسات غیرمجاز به هیچ وجه پاسخگو نیستند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها