حجت الاسلام پورقیومی: یکی از نقشه های مهم دشمنان این است که قشرهای مختلف مردم وبه خصوص جوانان ونوجوانان را از دین، معنویت ، روحانیت ومساجد جدا کنند.
کد خبر: ۸۸۹۵۶۵۷
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر:حجت الاسلام پورقیومی در جمع اعضای مجمع بسیج شهرستان اشکذر گفت تعداد بیش از ۸۰ مسجد درسطح شهرستان فعال می باشد واز این تعداد نیز ده مسجد برگزار کننده نماز صبح به صورت جماعت هستند.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی اشکذر با بیان این که در منابع دینی وروایی اسلام مساجد از اهمیت ویژه ای برخوردارهستند تاکید کرد که این خانه های خدا بیش از ۳۰ کارکرد دارند که از جمله آنها : عبادی ، آموزشی ، فرهنگی ، تبلیغی ، تعلیم وتربیت ، سیاسی ، اجتماعی ، اخلاقی ، قضایی ، امدادی وخدماتی ، درمانی وبهداشتی ، بازدارندگی وتامینی ، تاریخی وادبی ، مبارزاتی ، گردشگری وزیارتی ، اقتصادی و… می باشد.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اشکذر در ادامه سخنانش با قرائت فرازی از سخنان حضرت امام خمینی (ره) دراین زمینه گفت : یکی از نقشه های مهم دشمنان این است که قشرهای مختلف مردم وبه خصوص جوانان ونوجوانان را از دین، معنویت ، روحانیت ومساجد جدا کنند.

به گفته ی پورقیومی یکی از مکان های اصلی هرمسجدی محراب آن است ومحراب یعنی محل مبارزه با شیطان درون وبیرون که فرماندهی لشکر نماز گزاران را امام جماعت برعهده دارد تا آنها را درقبال وسوسه خناسان وهواهای نفسانی مصونیت ببخشد.

پایان بخش سخنان ایشان بیان بخشی از راهکارها پیرامون جذب اقشار مختلف خصوصا نسل جدید به مساجد بود.

ارسال نظرات