به مناسبت دهه کرامت نشست اعتقادی، معنوی و اخلاقی در پایگاه ولیعصر حوزه زینبیه ناحیه مرکزی با حضور "حجت الاسلام ملایی" نماینده ولی فقیه در ناحیه مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۹۵۶۶۱
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرنگار بسیج از یزد، به مناسبت دهه کرامت نشست اعتقادی، معنوی و اخلاقی در پایگاه ولیعصر حوزه زینبیه ناحیه مرکزی با حضور "حجت الاسلام ملایی" نماینده ولی فقیه در ناحیه مرکزی برگزار شد

حجت الاسلام "ملایی" جلسه را با حدیثی از امام صادق (ع) آغاز کرد :امام صادق (ع) می فرمایند:زنده بودن زمین به بودن انسان بستگی دارد و زنده بودن انسان به روح انسان و زنده بودن روح به عقل انسان و زنده بودن عقل به علم و دانش انسان و زنده بودن علم به عمل انسان و زنده بودن عمل به اخلاص آن عمل .

وی در ادامه گفت: پس نتیجه می گیریم هر عملی برای خدا انجام گیرد خالص است عملی که برای تعریف و تمجید دیگران باشد ارزشی ندارد نیت خالص در عملی که برای خدا انجام گیرد زنده بودن عمل و علم و دانش است.

حجت السلام مولایی افزود: هرچقدر انسان به علم و دانش خود بی افزاید به عقلش هم افزوده می شود اگر دانشمندی فاسد باشد کل جامعه به فساد کشیده می شود آنهایی که عامل به عمل نیک بودند روز قیامت به جهنم می روند چون خود عمل نمی کردند ان شاا... عمل کننده باشیم و دعوت به نیکی کنیم.

در پایان جلسه حجت الاسلام ملایی به پرسش ها پاسخ داد.

ارسال نظرات