در آستانه سالروز بازگشت آزادگان هشت سال دفاع مقدس به میهن؛

مسئولین میبدی با خانواده آزادگان دیدار کردند+ تصاویر

فرماندار و جمعی از مسوولان شهرستان میبد در آستانه سالروز بازگشت آزادگان هشت سال دفاع مقدس به میهن اسلامی، با حضور در منازل سه نفر از آزادگان این شهرستان، با آنها دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۸۸۹۵۶۶۲
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میبد، دراین دیدار حسین فلاح فرماندار میبد ضمن تقدیر از خانوادهای آزادگان گفت: امنیت و آرامش امنیت کشور و انقلاب مرهون خون شهدا و جانبازان و صبر و مقاومت خانواده های این عزیزان است و مسئولان شهرستان بایددر همه حوزه ها آماده خدمت به خانواده شهدا ، جانبازان و آزادگان باشند.

وی افزود: سربلندی امروز ایران اسلامی به‌ واسطه مقاومت و ایستادگی رزمندگان سرافرازی است که خالصانه برای دفاع از کیان مملکت اسلامی فعالیت کردند و این ایثار خود را همچون مدالی ارزشمند می‌دانند.

امیر فلاح فرمانده سپاه ناحیه میبد اظهار داشت: آزادگان سلحشور با مقاومت دلیرانه خود موجب یأس و ناامیدی دشمنان و موجب سرافرازی و تقویت نظام اسلامی شدند.

وی در ادامه بیان کرد: امروز حضور آزادگان سرافراز در عرصه های علمی و مدیریتی کشور فرصت مغتنمی برای دولت و کشور است.

فرمانده سپاه ناحیه میبد گفت: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان،آزادگان و خانواده های معزز آنان هستند و می دانند اگر این ایثارها نبود، کشور و انقلاب حفظ نمی شد.

در این دیدارها از رشادتهای سه تن از آزادگان جنگ تحمیلی به نامهای احمد آب پیکر، محمد دهقانی و علی اکبر نژاد تجلیل و به پاس تقدیر به انان لوح یادبودی اعطا شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار