خبرهای داغ:
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: « در دوران جدید مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی شاهد رشد و توسعه به ویژه در زمینه فرهنگی خواهیم بود.»
کد خبر: ۸۸۹۵۶۸۹
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
به گزارش خبرنگار بسیج از برخوار؛ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: « در دوران جدید مدیریت در دانشگاه آزاد اسلامی شاهد رشد و توسعه به ویژه در زمینه فرهنگی خواهیم بود.»

حجت الاسلام عباسعلی حیدری در این دیدار با تشکر از مدیریت موفق در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد گفت: « دانشگاه باید یک محیط امن از لحاظ روانی باشد و این آرامش باید مقدمه ای باشد برای پیشبرد اهداف عالی که باید در مسیر آن حرکت کند. »

مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان افزود: « دانشگاه محلی است برای پرورش مدیران آینده کشور و تولید علم، که این پتانسیل در دانشگاه آزاد اسلامی به خوبی وجود دارد. »

وی با توجه به اهمیت مباحث فرهنگی در دانشگاه گفت: « در دوران مدیریت جدید دانشگاه انشا الله شاهد تقویت بیشتر فرهنگ در دانشگاه باشیم. »

حجت الاسلام حیدری با اشاره به نقش این نهاد در مباحث جاری دانشگاه افزود: در هر جایی که احساس کنیم می توانیم کمکی در زمینه اهداف عالی دانشگاه داشته باشیم دریغ نخواهیم کرد. »

ارسال نظرات
پر بیننده ها