خبرهای داغ:
نماينده ولي فقيه دركاشان، از احسان به عنوان يكي از سرمايه هاي پنهان ناشناخته نام برد و گفت: احسان يكي از صفات ثبوتيه الهي است
کد خبر: ۸۸۹۵۶۹۰
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۴
به گزارش خبرگزاري بسیج از كاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي، شامگاه دوشنبه در ديدار با اعضاي هيات مديره مؤسسه خيريه ذريه طيبه سادات، گفت: گزارش عملكرد مؤسسه مطابق با اهداف و انتظارات مؤسسه خيريه ذريه طيبه سادات نيست، چرا كه كاشان ظرفيت بيشتر از آنچه تصور مي شود در بخش خيرين دارد.

وي افزود: نگاهي كه از بيرون به كاشان مي‌شود، شهرستان كاشان را شهري برخوردار مي‌دانند و همينگونه نيز هست چرا كه شهرستان كاشان ظرفيت‌هاي خوبي را در بخش خيرين دارد و اقداماتي كه خيرين كاشان در بخش مدرسه سازي و سلامت دارند قابل توجه است.

آيت الله نمازي، گفت: كمك خيرين به مؤسسه خيريه ذريه طيبه سادات، معامله آنها با خدا و پيامبرخدا است و اگر خيرين در مؤسسه خيريه ذريه طيبه سادات سرمايه گذاري داشته باشند، سرمايه گذاري در جايي مطمئن است و خداوند نيز مضاعف جبران مي‌كند.

نماينده ولي فقيه دركاشان، در ادامه با اشاره به اينكه تأسيس مؤسسه خيريه «ذريه طيبه سادات» در كاشان جهاد فرهنگي در شهرستان كاشان، گفت: سادات نبايد راي تأمين معاش زندگي خود نيازمند اين باشند كه ديگران به آنها كمك كنند، بنابراين جايگاه سادات در جامعه جايگاه ولايي است كه بايد اين جايگاه و شأن آنها در جامعه حفظ شود.

وي يادآور شد: مؤسسه خيريه «ذريه طيبه سادات» در كاشان امروز بعنوان يك آزمون و امتحان بزرگي براي خيرين و افراد متمكن شهرستان كاشان است كه با سرمايه گذاري در اين مؤسسه، بعنوان پشتوانه اين مؤسسه باشد تا از اين سرمايه بعنوان وام به سادات نيازمند پرداخت شود.

به گفته وي، احسان به ذريه طيبه سادات مي تواند داراي بركات و دستاوردهاي زيادي باشد و چنانچه فردي بتواند در اين زمينه كمك و همكاري كند، اما كوتاهي‌كند مأخذه خواهد شد.

آيت الله نمازي، در ادامه از احسان، به عنوان يكي از سرمايه هاي پنهان ناشناخته نام برد و با بيان اينكه احسان يكي از صفات ثبوتيه الهي است، اظهار داشت خداوند محسن است و محسنين را هم دوست دارد و پاداش احسان هم احسان است و چنانچه انسان به هم نوع خود احسان كند، خداوند نيز چندين برابر پاداش او را خواهد داد.

در ادامه مصطفي معروفي رييس هيات مديره مؤسسه خيريه ذريه طيبه سادات نيز با ارائه گزارشي از عملكرد 10 ماهه اين مؤسسه، گفت: طي اين مدت يكصد و هفتاد و هفت مورد درخواست در زمينه هاي وام، مسكن، ازواج جهيزيه، اشتغال و بيماري به مؤسسه ارسال و اقدامات خوبي نيز اين زمينه انجام شده است.

لازم به ذكراست، مؤسسه خيريه ذريه طيبه سادات از سوي آيت الله عبدالنبي نمازي نماينده ولي فقيه در كاشان تأسيس و در 11 مهرماه سال 1395 در خيابان آيت الله طالقاني روبروي بيت العباس افتتاح شد، اين مؤسسه با هدف كمك هزينه تهيه مسكن، درمان، مسائل آموزشي و معاش سادات تأسيس شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها