خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گنبد کاووس:

سپاه و بسیج به عنوان بازوان ولایت، تمام معادلات دشمنان را برهم زده اند

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گنبد کاووس گفت: سپاه و بسیج به عنوان بازوان ولایت، تمام معادلات دشمنان را برهم زده اند.
کد خبر: ۸۸۹۵۶۹۶
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان،  فرماندهان و اعضای شورای حوزه های مقاومت بسیج خواهران سپاه ناحیه گنبد کاووس با مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گنبد کاووس دیدار کردند .

حجت الاسلام ابوالفضل دیلم مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گنبد کاووس در جمع فرماندهان و اعضای شورای حوزه مقاومت بسیج خواهران گفت : امروز خار چشم دشمنان داخلی و خارجی مقام عظمای ولایت است و سپاه و بسیج بعنوان بازوان ولایت تمام معادلات دشمنان را برهم زده اند.

وی اذعان نمود: دشمنان و بدخواهان از جمله نظام سلطه و استکبار جهانی به دشمنی و عناد خود ادامه میدهند ولی این آرزو را که بتوانند صدمه ای به نظام اسلامی وارد کنند به گور خواهند برد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گنبد کاووس در ادامه گفت: از دیگر توطئه های دشمنان ایجاد انحراف در محافل حوزه های علمیه و دانشگاهی است که در این مسیر به دنبال تهی کردن محتوای نظام اسلامی هستند و هدف اصلی آنها زدودن دین و فقه اسلامی از جامعه اسلامی است.

دیلم در ادامه بیانات خود در بین خواهران بسیجی اذعان داشت : از دیگر اهداف دشمنان هدف قرار دادن حجاب اسلامی و ترویج اباحی گری و بی بند و باری اخلاقی در جامعه است.

وی گفت : ما همه در راستای حفظ ارزشهای دینی تکلیف داریم و در این مسیر هیچ وقت خسته و ناامید نخواهیم شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گنبد کاووس در پایان گفت : خیلی از افراد از صدر اسلام تاکنون بوده اند که با پیامبر و انقلاب همراه بودند و در ادامه مسیر دچار انحراف و لغزش شدند و در مسیر حفظ ارزشهای دین و انقلاب ثابت قدم نبودند لذا باید همه ما در مسیر حق خود ثابت قدم باشیم چرا که وعده الهی تحقق پذیر است و دشمنان ما نابود خواهند شد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار