فرمانده سپاه ناحيه مقداد مشهد در جمع مديران فرهنگي ناحیه:
فرمانده سپاه ناحيه مقداد مشهد بیان داشت: بزرگترين آسيب عصر حاضر از طريق فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي اتفاق مي افتد كه بايد با كار فرهنگي صحيح با آن مقابله كرد.
کد خبر: ۸۸۹۵۷۶۴
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵
به گزارش خبرگزاري بسيج از خراسان رضوي، در مراسم همايش توانمندسازي مديران فرهنگي سپاه ناحيه مقداد مشهد كه در فرهنگسراي غدير برگزار شد، سرهنگ پاسدار ترشيزي به ايراد سخن پرداخت.
 
وي ضمن تبريك دهه كرامت و ولادت امام رضا (ع) گفت: مباحث فرهنگي بسيار اهميت دارد تا جايي كه از اواخر دهه 70 مقام معظم رهبري نسبت به اين مسئله دغدغه خودشان را بيان كردند.
 
فرمانده سپاه ناحيه مقداد افزود: كارهاي تربيتي ما دو شکل اساسي دارد، اول فرد محور بودن است كه با يك نگاه جزئي برنامه‌هاي فرهنگي و تربيتي ما مخاطبش فقط بسيجيان است در حاليكه بايد براي عموم مردم جامعه فضا را باز نگاه داشته و برنامه اجرا كنيم و دوم تمامي اعمال و تلاش هاي ما سر منشاء ولايي ندارد در صورتيكه اگر جوانان ما نسبت به ولايت، باور قلبي داشته باشند اثرگذاري آن بيشتر و بهتر خواهد بود.
 
سرهنگ پاسدار ترشيزي در ادامه گفت: يكي از مهم‌ترين كارهاي فرهنگي، انس با قرآن كريم و اهميت به مسائل ديني و مذهبي در مساجد است كه هنوز با همه كارهاي صورت گرفته بيشتر بايد به آن پرداخته شود.
 
وی در پایان گفت: بزرگترين آسيب عصر حاضر از طريق فضاي مجازي و شبكه هاي اجتماعي اتفاق مي افتد كه بايد با كار فرهنگي صحيح با آن مقابله كرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها