خبرهای داغ:
جانشین سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه سپاه از همه ظرفیتهای خود در تمامی ابعاد مورد نیاز انقلاب اسلامی اعم از نظامی، دفاعی ،امنیتی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استفاده میکند گفت: سپاه خود را خدمتگزار ملت شریف و شهید پرور ایران میداند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی کند.
کد خبر: ۸۸۹۵۷۷۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان پیش از ظهر امروز سرهنگ عبدالله عین علی جانشین سپاه نینوا گلستان در مراسم تودیع و معارفه تنی چند از مسئولین اقشار بسیج سپاه نینوا گفت:سپاه به عنوان یک نهاد پیش برنده و بالنده و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی برابر تدابیر رهبر معظم انقلاب ایفای نقش میکند و این نقش به اذعان دوست و دشمن تاثیر گذار است.

وی خاطر نشان کرد:سپاه به تناسب رشد انقلاب در بیرون و داخل کشور نقش آفرینی می کند و در جهت معرفی و حفظ انقلاب در ابعاد گوناگون توسعه پیدا کرده است.

جانشین سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: اگر نو شوندگی ،آمادگی ،پیش روندگی و پیش برندگی در سپاه نبود نمی توانست در حفاظت و معرفی انقلاب اسلامی و توسعه خود موفق شود.

عین علی افرود: یک اصل اساسی و موفق سپاه ، نیروهای راهبردی آن است چرا که نیروهای سپاه منعطف ، توانمند ، چند وجهی و دارای قدرت نقش آفرینی مثبت هستند و یک سرمایه برای انقلاب اسلامی محسوب می شوند و این چیزی نیست جز روحیه خدمت و پاسداری که فقط منوط به زمان شاغل بودن نیست بلکه پاسداران بعد از بازنشستگی نیز در جامعه نقش خود را ایفا می کنند.

عبدالله عینعلی با اشاره به اینکه سپاه از همه ظرفیتهای خود در تمامی ابعاد مورد نیاز انقلاب اسلامی اعم از نظامی ، دفاعی ،امنیتی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استفاده میکند گفت: سپاه خود را خدمتگذار ملت شریف و شهید پرور ایران میداند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

جانشین سپاه نینوا گلستان ابراز داشت: امروز شاهد آن هستیم که همان روحیه جهادی که در پاسداران اوایل انقلاب بود در نسل جدید پاسداران نیز به خوبی مشاهده می شود و این یک سرمایه عظیم است.

در این مراسم که با حضور مسئولین اقشار بسیج گلستان برگزار شد آقای قدرت الله شفاهی به عنوان مسئول معاونت طرح و برنامه سپاه نینوا منصوب و از خدمات برادر حسین خاندوستی در طول خدمت پاسداری تقدیر شد.همچنین حجت الاسلام جعفری به عنوان مسئول بسیج مساجد و اماکن متبرکه استان منصوب گردید.

سرهنگ حسین میرعرب نیز به عنوان مسئول سازمان بسیج کارمندان استان منصوب و از زحمات حمید قره خانی قدردانی شد.
در ادامه این مراسم مسئول بازرسی سپاه نینوا گلستان گفت: در فرایند تغییر و تحول و تکریم و معارفه در سپاه هر دو خوشحال هستند، چه کسی که مسئولیت را واگزار میکند و چه کسی که مسئولیت را میپذیرد.

پسرکلو افزود: شخص اول به دلیل اینکه توانسته به خوبی در نهاد مقدس سپاه خدمتگزاری کند شاد است و نفر دوم شاد است به دلیل اینکه توفیق خدمت بزرگتر در این نهاد نصیبش شده است چرا که مسئولیت در سپاه یک توفیق جهت خدمتگذاری است .
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها