خبرهای داغ:
همسر شهید مدافع حرم سیداحسان حاجی حتملو گفت: دشمن بداند ما بصیرت و اعتقاد را از زینب کبری(س) آموختیم و مانند آن بانوی کریمه راه شهدا را ادامه می دهیم.
کد خبر: ۸۸۹۵۷۸۰
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶
فاطمه ایزدی، همسر نخستین شهید مدافع حرم شهر گرگان شهید «سیداحسان حاجی حتملو»،  از احساسات خانواده شهدای مدافع حرم برایمان گفت و تصریح کرد: مدافعان حرم در خط مقدم جبهه مقاومت و بانیان صلح و امنیت هستند، هر کسی با مدافعان حرم مخالفت کند در واقع با صلح و امنیت مخالفت کرده است.

وی افزود: دشمن بداند ما بصیرت و اعتقاد را از زینب کبری(س) آموختیم و مانند آن بانوی کریمه راه شهدا را ادامه می دهیم.

همسر شهید سید احسان حاجی حتملو در خصوص برخی ناملایمات و نامهربانی هایی که در حق مدافعان حرم و خانواده آنان می شود، ابراز کرد: اگر افرادی که براحتی در مورد مدافعان حرم هر حرفی را می زنند ولایتمدار بودند هرگز در خصوص جوانانی که برای امنیت جان فدا می کنند سخن نمی راندند چرا که این خصلت ولایتمداران است که در جبهه امنیت جلوداری می کنند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه نظر مردم در کشورداری، اظهار کرد: برخی معتقدند که باید دست در دست دشمن بگذاریم تمامی خانواده های شهدای مدافع حرم با این دیدگاه مخالف هستند ان شاالله با قدم های انقلابی مردم و به مدد خون شهدا، هم به پیشرفت می رسیم و هم زمینه ظهور حجت(عج) فراهم می آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها