دکتر حسن زاده خبر داد؛

راه اندازی بخش فرایند سلول های بنیادی در انتقال خون استان

مدیرکل انتقال خون کهگیلویه و بویراحمدگفت:در آینده نزدیک بخش های تخصصی خون از جمله پلاکت فرسیس و فرایند اجرایی سلول های بنیادی راه اندازی می شود.
کد خبر: ۸۸۹۵۷۹۸
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۱
رستم حسن‌زاده در نشست خبری ظهر امروز به مناسبت سالروز تاسیس انتقال خون رسالت این سازمان را تامین خون و فرآورده‌های خونی سالم و باکیفیت دانست و اظهار کرد: این رسالت به خوبی در کل استان‌های کشور انجام گرفته و در استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با مرکز این وظیفه در حال انجام شدن است.
 
وی ابراز داشت : سازمان انتقال خون در تامین خون در استان به خوبی توانسته است پاسخگوی بیماران و نیازمندان به فراورده های خونی و خون باشد.

حسن زاده با بیان اینکه انتقال خون به خوبی توانسته نیازهای بیمارستان‌های استان را تأمین کند اظهار داشت : استان به لحاظ شاخص اهداء خون جزء استان‌های خیلی خوب کشور و به لحاظ شاخص اهداء مستمر نیز در میان استان‌های برتر قرار دارد.

این مسئول تاکید کرد همسو با رشد جمعیت در کهگیلویه و بویراحمد توسعه نرمال بوده و در آینده نزدیک بخش های تخصصی خون از جمله پلاکت فرسیس و فرایند اجرایی سلول های بنیادی راه اندازی می شود.
 
مدیر کل انتقال خون استان با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد همگام با استانداردهای sop مرکز حرکت می کند گفت: ساختمان انتقال خونمرکز استان در چهار طبقه و با اعتبار 50 میلیارد ریال در حال احداث می باشد.
 
گفتنی است دکتر حسن زاده که از پزشکان خوشنام استان می باشد از مسئولان ارشد کهگیلویه و بویراحمد به دلیل حمایت های خوب از انتقال خون تقدیر ویژه کرد و ابراز داشت :سلامتی خون دهندگان برای انتقال خون ضرورت دارد و تامین خون سالم در استان وظیفه اصلی ما می باشد.
 
با تبریک روز انتقال خون به کارکنان این سازمان به اطلاع می رساند متن زیر پیام تبریک دکتر حسن زاده مدیر کل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد به کارکنان این سازمان به مناسبت ۹ مرداد ماه می باشد.
 بسم الله الرحمن الرحیم
با اهدای سلام و درود
گاهی خدا می خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد
وقتی دستی را به یاری می گیری،
بدان که دست دیگرت در دست۸ خداست...
انسان های بزرگ همواره در اندیشه دیگرانند و دل در گرو خدمت به مردم می نهند و شوق فداکاری سرشار از معرفت فروزان و درخشان را در قلبها و جانها هویدا می سازند
با دنیایی سرشار از مباهات و عشق ، به همت و  تلاشهای بی شایبه ی شما همکاران عزیز انتقال خون که رمز عزت و عظمت ، بخشش و ایثار را نهادینه کرده اید و به تمامی اهداکنندگان خون وارثان ایثار و مهربانی ، نهم مرداد ماه سالروز تاسیس سازمان انتقال خون و روز اهدای خون را تبریک عرض می نمایم
با امید به اینکه مهر وجودتان همواره پوینده ، پاینده و تابنده باشد و گامهایتان  راسخ  و استوار به سوی بهروزی و پیروزی رهنمون گردد.
دکتر رستم حسن زاده مدیر کل انتقال خون استان کهگیلویه وبویراحمد
ارسال نظرات