امام جمعه موقت تهران در دیدار با مردم میانه با اشاره به نقض آشکار برجام توسط آمریکا و وضع تحریم های جدید، گفت: مسئولان باید با قاطعیت و انقلابی با دشمنان برخورد و مقابله به مثل کنند.
کد خبر: ۸۸۹۵۸۰۴
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت الله سیداحمدخاتمی با اشاره به بد عهدی های طرف مذاکره کننده با جمهوری اسلامی ایران و نقض آشکار برجام توسط آمریکا، اظهار داشت: قرآن تکلیف دولتمردان ما را در مواجهه با وضع تحریم های خصمانه آمریکا مشخص کرده و طبق فرموده خداوند متعالپایبندی به قرار تا وقتی است که طرف مقابل عهد شکنی نکرده باشد.

وی با بیان اینکه دولتمردان در صورت مشاهده خیانت از سوی طرف مقابل مذاکره کننده می باید با قاطعیت مقابله به مثل کنند، افزود: انتظار اصلی مردم هم همین است و اگر دشمنان از رفتار و عمل شعار گونه مسئولان ما بویی ببرند، شیطنت های خود را افزایش خواهند داد.

این عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اگر مسئولان و دولتمردان نظام در اداره کشور انقلابی عمل کنند، مردم نیز همواره همراه آنان خواهند بود و اینعرصه، نیازمند همکاری مردم با مسئولان است.

آیت الله خاتمی با اشاره به اهمیت ترکیب دولت دوازدهم، گفت: ترکیب دولت در چهار سال دوم باید مبتنی بر کار و تلاش و گره گشایی از مشکلات مردم باشد.

وی افزود: دولت می باید در کابینه خود جناح و حزب مداری را کنار بگذارد و اگر قرار است به فکر اعتلای نظام جمهوری اسلامی باشیم نیازمند دولتمردان کاری هستیم.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: دولتمردانی در کابینه گزینش بشوند که میزان تعهد به ارزش ها و توانمندی های آن ها محرز باشد.

آیت الله خاتمی در بخش یگری از سخنان خود مقصود از پیام آتش به اختیار رهبری را کار فرهنگی تمیز و با حساب و کتاب عنوان و افزود: بد تفسیر کردن یکی از راه های از بین بردن آرمان هاست و نباید خودسرانه و با بی قانونی به این سخن عمل کنیم.

وی افزود: متدیّنان ما باید منتظر عمل مسئولان نباشند و در چارچوب قوانین در این راستا پیش دستی کنند.

سخنرانی در تیپ ۳۶ پیاده مکانیزه ارتش و سخنرانی در بین هزاران نفر از مردم رر مسجد جامع از برنامه های سفر یکروزه آیت الله خاتمی به شهرستان میانه بود.

ارسال نظرات