خبرهای داغ:
عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران در همایش گرامیداشت دهه کرامت در آستان مقدس امامزاده سید محمد(ع) مراغه با اشاره به خطرات پیش روی نظام و جامعه اسلامی گفت: ایجاد تفرقه بین مردم، دولت و نظام خطری مهم بوده که دشمن به دنبال ایجاد آن در بین صفوف متحد ملت است.
کد خبر: ۸۸۹۵۸۰۵
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،آیت الله سید احمد خاتمی افزود: تفرقه، تزلزل در مبانی، نارضایتی مردم از مسئولان و عدم تبعیت از ولایت مهم ترین خطر برای جامعه هستند.

وی ادامه داد: مسئولان کشوری باید در برابر توطئه های دشمنان، نسبت به مردم و دیگر مسئولان مهرآمیز سخن گفته و وحدت و انسجام خود را مورد اهتمام قرار دهند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه رهبری باید محور اتحاد امت اسلامی باشد اضافه کرد: خط ولایت و رهبری همواره توصیه مردم و مسئولان به یکدیگر بوده و در این راه گفتار و رفتارمان در مسیر ولایت باشد.

عضو مجمع مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر لزوم ایستادگی مردم و مسئولان در برابر زیاده خواهی های دشمن و شیطنت های آمریکا گفت: تا زمانی که شیطنت های مقامات این کشور ادامه داشته باشد، بر مواضع خود بوده و شعارمان فقط مقاومت و ایستادگی خواهد بود.

آیت الله خاتمی افزود: استقلال، قدرت و عظمت ایران اسلامی و تداوم ارزش های اسلامی و انقلابی مدیون ولایت و رهبری بوده است.

وی با بیان اینکه رهبری و ولایت فقیه مایه مشروعیت نظام اسلامی است ادامه داد: قوای سه گانه و مسئولان آن مشروعیت خود را در جامعه اسلامی از رهبری و تاییدات ایشان دارند.

وی با اشاره به خطرات و توطئه های موجود دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی در فضای مجازی برای ایجاد تزلزل در مبانی اسلامی و انقلابی اضافه کرد: برای صیانت از ارزش ها و آرمان های انقلاب اشلامی مراقب فرزندانمان در این فضاها باشیم تا دچار انحرافی نشوند.

وی با بیان اینکه نارضایتی مردم از مسئولان یکی از خطرات و آسیب های پیش روی جامعه اسلامی است گفت: ایجاد نارضایتی از سوی هر کس و مسئولی باشد و موجب عدم رضایت مردم را ففراهم سازد، بزرگترین خیانت به جامعه است.

آیت الله خاتمی افزود: هم اکنون ملت بزرگ ایران با وحدت خود حول محور ولایت و رهبری، بر حفظ نظام مقدس اسلامی و ایستادگی در برابر استکبار و بیگانگان وفادار بوده و بر این عهد ایستاده اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه نیز در این آیین گفت: همه آحاد مردم و مسئولان باید در محور ولایت و رهبری اتحاد داشته باشند.

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی افزود: همه مسئولان و روسای جمهور قبلی و فعلی برای آحاد ملت محترم بوده لیکن آنچه مهم بوده زیر خیمه ولایت بوده و گوش به فرامین رهبر معظم انقلاب به عنوان پرچم دار نظام اسلامی و نائب برحق امام زمان (عج) است.

وی ادامه داد: امروز نقشه های دشمنان برای تضعیف و ضربه زدن به کشور و نظام اسلامی و نیز ارزش های اسلامی و انقلابی به واسطه تدابیر و سخنان رهبر انقلاب نقش بر آب می شود.

ارسال نظرات