خبرهای داغ:
همزمان با دهه کرامت افتتاح شد؛

مرکز خدمات اینترنت پرسرعت در لشکر عملیاتی قم

مرکز اینترنت پرسرعت شهدای مخابرات، با هدف ارائه خدمات اینترنت با سرعت بالا به رزمندگان لشکر عملیاتی در محیط کار راه‌اندازی شده است که مجهز به 7 سیستم رایانه و با سرعت 8 مگابایت خدمات ارائه می‌کند.
کد خبر: ۸۸۹۵۸۴۶
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
مرکز خدمات اینترنت پرسرعت در لشکر عملیاتی قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، توسط معاونت فناوری ارتباطات و اطلاعات لشکر عملیاتی مردم پایه 17 علی بن ابی طالب(ع) قم مرکز خدمات اینترنت پرسرعت شهدای مخابرات برای ارائه سرویس به پایوران این یگان با حضور اسدالله گنجعلی فرمانده این لشکر افتتاح شد.

معاون فن آوری و  ارتباطات و اطلاعات لشکر عملیاتی قم در مراسم افتتاح این مرکز گفت: مرکز اینترنت پرسرعت شهدای مخابرات با هدف ارائه خدمات اینترنت با سرعت بالا به رزمندگان لشکر عملیاتی در محیط کار راه‌اندازی شده است که مجهز به 7 سیستم رایانه و با سرعت 8 مگابایت خدمات ارائه می‌کند.

مهدی جلیل دوست افزود: تمامی این سیستم ها از دیگر رایانه‌های موجود در لشکر ایزوله می‌باشند و اینترنت آن نیز توسط شرکت فناوای سپاه پاسداران پشتیبانی می‌گردد و همچنین از این مرکز برای برگزاری دوره‌های مختلف رایانه استفاده خواهد شد.

مرکز خدمات اینترنت پرسرعت در لشکر عملیاتی قم

خاطر نشان می‌شود که اسداله گنجعلی فرمانده لشکر عملیاتی مردم پایه 17 علی بن ابی طالب(ع) قم این مرکز را افتتاح کرد و از تلاش معاونت فاوای لشکر عملیاتی تقدیر و تشکر نمود.
ارسال نظرات