خبرهای داغ:

فعالیت کتابخانه ایثار و شهادت قم با ۱۶ هزار جلد کتاب

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: کتابخانه ایثار و شهادت قم با ۱۶ هزار جلد کتاب در جوار حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) و گلزار شهدای سوم خرداد فعال می باشد.
کد خبر: ۸۸۹۵۸۴۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳


به گزاش خبرگزاری بسیج از قم، سیدجواد هاشمی با اشاره به فعالیت کتابخانه ایثار و شهادت قم گفت: این کتابخانه تخصصی در حوزه فرهنگ ایثار و شهادت در فضایی به وسعت 350 متر مربع با ظرفیت مطالعاتی 50 نفر در مجموعه فرهنگی گلزار شهدای  سوم خرداد و در جوار مزار 60 شهید فتح خرمشهر و در هسته مرکزی شهر و در جوار بارگاه منور حضرت معصومه (س) مشغول فعالیت است.

وی ادامه داد: کتابخانه ایثار و شهادت با ۸ هزار عنوان کتاب در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به ارائه خدمات به جامعه هدف و پژوهشگران و علاقه مندان به تحقیق در این حوزه می پردازد.

وی اضافه کرد:‌ این کتابخانه پیش از این در مجتمع فرهنگی امام خمینی (ره) قم با 700 عضو فعالیت داشت که با نقل مکان به این مرکز فرهنگی به دنبال جذب حداکثری زائران و مجاوران شهر مقدس قم برای بهره مندی از این فضا می باشد.

هاشمی خاطرنشان کرد: علاوه بر موجودی کتابها تعداد ۷ هزار جلد کتاب دیگر نیز بزودی به این مجموعه اضافه خواهد شد و 600عنوان جدید نیز به عناوین کتابهای تخصصی ایثار و شهادت در سالجاری از میان انتشارات جدید بر عناوین موجود اضافه می شود.

وی افزود: در حال حاضر ساعت کاری کتابخانه از 6:45 دقیقه صبح تا 13:45 می باشد. این کتابخانه از اواخر دهه 80در استان قم راه اندازی شد و با وقفه کوتاهی به مکان جدید منتقل شد.
ارسال نظرات