خادمان امام رضا(ع) وارد شهرستان نکا شده و برنامه‌های مختلف دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا، دیدار با بیماران، دیدار با مردم و.. را در دستور کار دارند.
کد خبر: ۸۸۹۵۸۵۲
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دبیر دهمین جشنواره جشن‌های مردمی دهه کرامت شهرستان نکا در مورد چگونگی و زمان ورود خادمان امام رضا(ع) به این شهرستان گفت: خادمان امام رضا(ع) وارد شهرستان نکا شده و برنامه‌های مختلف دیدار با امام جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا،  دیدار با بیماران، دیدار با مردم و.. را در دستور کار دارند.

ایمان حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس شهرستان نکا از برگزاری بیش از 10 برنامه جشن‌های مردمی با حضور خادمان امام رضا(ع) در نکا خبر داد و اظهار کرد: برنامه‌های دهه کرامت و جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید شهرستان نکا در طول ورود خادمان امام رضا(ع) به شهرستان آغاز و تا پاسی از شب ادامه دارد.

وی با اشاره به حضور خادمان امام رضا(ع) برای اولین بار در روستاها افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده روستای لائی نکا در بخش هزارجریب میزبان خادمان امام رضا(ع) است که ضمن دیدار مردمی هدایای متبرک امام رضا(ع) در بین مردم توزیع می‌شود.

حبیبی در ادامه با اشاره به ریز برنامه‌های جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید گفت: علاوه بر دیدار با امام جمعه نکا، دیدار با خانواده شهدا، حضور در بیمارستان بوعلی و عیادت از بیماران، دیدار با مردم در مسجد امام جعفر صادق(ع) کوی مهرگان و حضور در جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در مزار شهدای گمنام نکا از جمله برنامه‌های این جشن مردمی است.

دبیر دهمین جشنواره جشن‌های مردمی دهه کرامت شهرستان نکا با اعلام اینکه جشن‌های زیر سایه خورشید سبب ترویج نشاط سالم دینی در جامعه می‌شود، افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از تمام ظرفیت‎های شهرستانی برای برگزاری باشکوه جشن‏های مردمی زیر سایه خورشید و ماندگاری آن در عرصه فرهنگی استفاده می‌کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها