خبرهای داغ:

دیدارخادمین بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) با خانواده شهدا در صحنه

خادمین بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) به همراه جمعی از مسئولین شهرستان صحنه با چند خانواده شهید دیدار کردند.
کد خبر: ۸۸۹۵۹۱۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمانشاه، خادمین بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)  به همراه جمعی از مسئولین شهرستان صحنه با چند خانواده شهید دیدار کردند.

 

در این دیدار سرهنگ پاسدار عزت اله عظیمی با بیان اینکه یکی از مصادیق بزرگداشت شهدا، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران است، تصریح کرد: شهدا بهترین الگوی قهرمانی به جوانان است تا بتوانند از زندگی این انسان های بزرگ درس بگیرند.

 

وی  تصریح  کرد: شهیدان، طلایه داران عرصه مقاومت و ایثار هستند و اطاعت از راه و مرام شهیدان بر تمامی ملت بصیر و ولایی ایران واجب است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه صحنه در پایان با بیان اینکه شهیدان شفیع ما در روز جزا هستند، اضافه کرد: صبر، گذشت و پایداری خانواده شهدا هدایتگر راه ایجاد امنیت در نظام جمهوری اسلامی است.

 

در ادامه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صحنه به بیان اهمیت توسل به اهل بیت (ع) پرداخت و گفت: در همه ادیان توسل به اهل بیت پیامبر (ع) وجود دارد و در بین ائمه مخصوصا امام رضا (ع) برای ما ایرانی ها بیشتر مورد توسل است.

 

وی افزود: حتی ادیان دیگر هم با توسل به امام رضا (ع) و اهل بیت شیعه (ع) حاجت می‌گیرند و این امر نشان دهنده آن است که کرامات اهل بیت (ع) فقط مخصوص شیعیان نیست بلکه به همهٔ مردم دنیا تعلق دارد.

 

حجت الاسلام سبزی گفت: از امام رضا (ع) با نام امام رئوف و مهربان وغریب الغربا یاد می‌کنند و معمولاً وقتی کسی امام هشتم را صدا بزند نشان دهنده عمق اعتقادات قلبی آن شخص به امام رضا (ع) است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار