مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد خبر داد؛

اعزام ۸۰ دانش‌آموز دختر زیارت اولی خلیل‌آباد به مشهد مقدس

مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد گفت: 80 دانش‌آموز دختر مقطع متوسطه به اردوی زیارت اولی‌ها در مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۸۹۵۹۳۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
حسن صداقتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با اعلام این خبر اظهار داشت: ۸۰ دانش‌آموز زیارت اولی شهرستان خلیل‌آباد به اردوی زیارتی مشهد مقدس و پابوس امام رضا (ع) اعزام شدند.

وی بابیان اینکه این اعزام همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) صورت گرفت، خاطرنشان کرد: اعزام دانش‌آموزان به مشهد مقدس در راستای آشنایی آنان با سیره اهل‌بیت (ع) و سبک زندگی آنان انجام می‌شود.

مدیر آموزش‌وپرورش خلیل‌آباد در ادامه تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه که تاکنون به مشهد مقدس مشرف نشدند شناسایی و به زیارت امام رضا (ع) اعزام شدند.

وی این اردوها را بهترین فرصت برای انتقال سبک و سیره امامان معصوم به دانش‌آموزان دانست و اذعان کرد: استفاده از برنامه‌های فرهنگی آستان قدس رضوی و زیارت امام رضا (ع) ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده برای اردوی مشهد مقدس دانش‌آموزان خلیل‌آبادی است.

صداقتی در پایان بابیان اینکه این اردو یک‌روزه است، عنوان کرد: دانش‌آموزان دختر خلیل‌آبادی در قالب ۲ دستگاه اتوبوس عازم مشهد مقدس شدند و ناهار را مهمان سفره حضرت خواهند بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار