پرورش شتر مرغ یکی از عرصه های اقتصاد مقاومتی است که با تسهیلات بسیج سازندگی در شهرستان قروه جان دوباره ای گرفته است.
کد خبر: ۸۸۹۵۹۳۱
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

  مصطفی عزیزی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج گفت: با استفاده از تسهیلات اشتغال زایی اقتصاد مقاومتی موفق به راه اندازی یک واحد پرورش شتر مرغ در سطح شهرستان قروه شده ام  که در این واحد سالیانه بیش از 20  تن گوشت قرمز تولید میشود.

 
 وی  در راستای لبیک به طرح های اقتصاد مقاومتی  افزود:طرح پرورش شتر مرغ را در سریش آباد راه اندازی کردیم که هم اکنون حدود 80 قطعه شتر مرغ دارای رنج سنی 2 تا 5 ماه در این مکان پرورش داده می شوند.

 
 عزیزی اظهار کرد: هیچ ارگانی در این راستا از ما حمایتی نداشت و تنها بسیج سازندگی سپاه پاسداران شهرستان قروه بود که تسهیلات 400 میلیون ریالی در اختیار ما قرار داد.

 
 وی ادامه داد: هم اکنون از فعالیت خود راضی هستیم و از اینکه توانسته ایم در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری قدم برداریم خوشنودیم.

 
 به گفته عزیزی در این طرح برای 5 نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی شده است و خانواده های بسیاری را امیدوار نموده است.

 
وی مساحت کل این طرح را هزار مترمربع و مساحت سالن را 500 مترمربع عنوان کرد و گفت : این واحد به عنوان پنجمین واحد پرورش شتر مرغ شهرستان قروه شناخته می شود.

 
عزیزی تامین سوخت زمستان و تامین خوراک را از مشکلات مهم این واحد پرورش شتر مرغ دانست و افزود: روغن شتر مرغ، شامپو، صابون و پر از فرآورده ای این واحد شتر مرغ است.
 
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات