هر جا که نگاه معنوی وجود دارد، نباید نگاه سیاسی و جناحی باشد، بلکه تنها باید در راستای رواج معنویت تلاش شود.
کد خبر: ۸۸۹۵۹۵۷
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون سیاسی_ امنیتی استانداری زنجان در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل اوقاف وامور خیریه استان گفت: زنجان سرمایه های بزرگ و ارزشمندی در زمینه مباحث قرآنی دارد، به طوری که با همت جوانان و مسئولین، اولین مرکز دارالقران در استان زنجان احداث شد.

سید بیوک موسوی با اشاره به اینکه زنجان به عنوان استانی که ارادت خاصی به خاندان اهل بیت (ع) دارد، به خوبی در جهان شناخته شده و به ثبت رسیده است افزود: مکان های معنوی بسیار ارزشمند و مقدس هستند و باید حرمت آن از سوی افراد حفظ شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در مکان های معنوی باید شاهد ترویج و تراوش معنویت باشیم، زیرا اینگونه مراکز مقدس، عمومی و متعلق به آحاد جامعه است، اظهار داشت: هر جا که نگاه معنوی وجود دارد، نباید نگاه سیاسی و جناحی باشد، بلکه تنها باید در راستای رواج معنویت تلاش شود.

معاون سیاسی_ امنیتی استانداری زنجان تصریح کرد: گذشتن از گناهان کوچک، صدور دستورات عرفی و غیر شاق و پرهیز از مشاورین نادان و جاهل از جمله اصول مدیریتی به شمار می آیند و باید با پیروی از دستورات الهی مسیر رشد و توسعه فراهم شود و مکتب و راه اهل بیت و شهدا ادامه یابد.

ارسال نظرات