بانوی ووشوکار هرمزگانی توانست با کسب یک مدال طلا و یک نقره در رقابت‌های بین‌المللی گرجستان خوش درخشید و برای ایران اسلامی و هرمزگان افتخار آفرید.
کد خبر: ۸۸۹۵۹۹۱
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، نسیم خوشرو بانوی ووشوکار هرمزگانی توانست با کسب یک مدال طلا و یک نقره در رقابت‌های بین‌المللی گرجستان خوش درخشید و برای ایران اسلامی و هرمزگان افتخار آفرید.

این رقابت‌ها همه‌ساله در چندین رشته رزمی به میزبانی شهر تفلیس پایتخت کشور گرجستان برگزار می‌شود و حضور ورزشکاران کشورمان در رشته‌های رزمی مختلف در این تورنمنت بسیار چشم‌گیر است.

تیم منتخب ووشو هرمزگان متشکل از مهزیار محمدنژاد، محمدعلی اقتدار بختیاری و عیسی آرسیون در بخش ساندا و محمد سلیمان‌پور، مسیح کیهان‌نژاد و یاسین فتحی‌مقدم در بخش تالو در بخش آقایان و نسیم خوشرو در دو بخش تالو و ساندا به این مسابقات اعزام که در بخش آقایان صاحب 5 مدال طلا و 2 نقره شد و خوشرو در بخش بانوان توانست با کسب یک مدال طلا در ساندا و یک نقره در تالو این رقابت‌ها را به پایان برساند.

نسیم خوشرو در بخش ساندا توانست در فینال این رقابت‌ها نماینده کشور آذربایجان را از پیش رو بردارد و مدال طلای این مسابقات در وزن 52- کیلوگرم بانوان را از آن خود نماید و در بخش تالو در فرم سنتی"سن‌ جیه‌ گون" با امتیاز 8/98 دوم شد و در این فرم نماینده گرجستان طلا گرفت و ترکیه به عنوان سومی دست یافت.

به گزارش فارس، این رقابت‌ها با حضور تیم‌هایی از جمهوری اسلامی ایران( 2 تیم)، روسیه، قزاقستان، آذربایجان، ازبکستان، ارمنستان، ترکیه، بلغارستان، لهستان و سه تیم از کشور میزبان از روز جمعه در شهر تفلیس پایتخت کشور گرجستان آغاز شد که با قهرمانی جمهوری اسلامی ایران پایان یافت.

تیم منتخب ووشو استان هرمزگان که متشکل از 6 ورزشکار در بخش آقایان و یک ورزشکار در بخش بانوان به تورنمنت بین‌المللی هنرهای رزمی در کشور گرجستان اعزام شده است.

لازم به ذکر است؛ در این دوره از رقابت‌ها جمهوری اسلامی ایران قهرمان شد و آذربایجان و گرجستان به ترتیب دوم و سوم شدند.

ارسال نظرات