فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب در نشست صمیمی با روسای ادارات این شهرستان گفت: برای اینکه بتوانیم در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی گام موثری برداریم باید همه دستگاه های اجرایی از ظرفیت های خود برای تحقق این مقوله مهم همکاری نمایند.
کد خبر: ۸۸۹۶۱۲۳
|
۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان از میناب، طالب احمدی نیا  در نشست صمیمی با روسای ادارات جهادکشاورزی، شیلات، منابع طبیعی و اداره دامپزشکی شهرستان میناب بر عملیاتی نمودن مقوله مهم اقتصاد مقاومتی در میناب، رفع بیکاری و زدودن محرومیت از چهره روستاهای سطح شهرستان با استفاده از ظرفیت سپاه و بسیج سازندگی بعنوان یکی از برنامه های مهم اجرایی در این شهرستان تاکید کرد.
 

وی ابراز داشت: بسیج به عنوان بازوی قدرتمند انقلاب اسلامی ایران در راستای تحقق تدبیر اقتصاد مقاومتی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین شده فعالیت‌های مثمر ثمری انجام داده است لذا با همکاری همه دستگاه های اجرایی شهرستان در جهت نیل به اهداف مورد نظر اقدامات اساسی باید انجام گیرد.
 

 احمدی نیا؛ اقتصاد مقاومتی را از  که به جمله اموری دانست که در شکل‌ها و شیوه‌های مختلف از سوی اقشار مختلف بسیج پیگیری می‌شود و بخش اعظمی از آن توسط بسیج سازندگی انجام میشود که با انجام فعالیت‌های عمرانی و محرومیت زدایی در مناطق محروم نسبت به تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام کرده است .
 
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب ادامه داد: ما باید با استفاده از ظرفیت و پتانسیل در شهرستان میناب در جهت  ترویج فرهنگ کار و تلاش، مردمی کردن اقتصاد، تقویت روح خودباوری و خوداتکایی، اصلاح الگوی مصرف و پرهیز از اسراف و تبذیر،استفاده از تمام ظرفیت ها و امکانات و حمایت از تولید ملی و عدم مصرف کالای خارجی در جامعه نهادینه کنیم.

ارسال نظرات