خبرهای داغ:
با حضور فرماندهان و معاونین بسیج اقشار و معاونت های سپاه استان برگزار گردید:

رابط نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سرهنگ دوم پاسدار حسن عاشوری به عنوان رابط نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار معرفی شد.
کد خبر: ۸۸۹۶۱۳۵
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سرهنگ دوم پاسدار حسن عاشوری  به عنوان رابط نمایندگی ولی فقیه در بسیج اقشار با حضورفرماندهان نواحی و معاونین سپاه استان  و معاونت های بسیج اقشاردر ستاد فرماندهی سپاه استان انجام شد.
در این مراسم دکتر سید کاظم حسینی  ضمن تبریک هفته کرامت گفت: متقین  که همان پرهیز کاران هستند برای رضای خدای متعال از تمام جاذبه های نفسانی چشم پوشی کرده و رضایت خدای متعال را در نظر می گیرند لذا  رهبر انقلاب با فرمان آتش به اختیار تکالیفی را برای دلسوزان به نظام روشن کردند.
وی در ادامه تاکید کرد:آتش به اختیار به معنای کار فرهنگی تمیز بوده و هرگز به معنای بی قانونی نیست. آتش به اختیار به معنای این است که کار های زیادی بر زمین مانده است تا اعتلای ایران اسلامی را به پیش ببریم وهرکس هرچه در توان دارد  باید وارد میدان شود و با توانمندی خود روشنگری  و هشدار های لازم را به موقع انجام دهد.
معاونت هماهنگ کننده  نمایندگی ولی فقیه با اشاره به فرمان آتش به اختیار تاکید کرد: بسیج  منبع عظیم تفکرالهی و جهادی است که با کارهای جهادی و تفکر الهی خود نمونه ای از آتش به اختیار است که برای محرومیت زدایی و خدمت به قشر مستضعف جامعه منتظر دستورکسی نیست.
حسینی ضمن اشاره به تغییرات سبک زندگی و چالش های پیش رو در جامعه  اظهار داشت: در خصوص ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی  با مهندسی فرهنگی صحیح  می توان به تعالی جامعه و استحکام خانواده ها کمک کرد و مبارزه با تجمل گرایی  در جامعه و خانواده  بخشی از عمل به فرمان آتش به اختیار است.
 وی لیبرالیزم فرهنگی را از مشکلات اصلی پیش روی فرهنگ ایرانی اسلامی برشمرد و عنوان کرد: لیبرالیزم فرهنگی به دنبال ظاهر سازی و سکولاریزه کردن انقلاب بوده  و در بسیاری از موارد در تعارض اشکاتر با آرمانها و ارزش های انقلاب و تفکران ناب امام مستضعفان در حرکت هستند و این زنگ خطری هست که جامعه  دلسوز را  باید بیدار و مهیای کار فرهنگی تمیز کند.
معاونت هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه درسپاه استان گفت: در بحث آتش به اختیار باید برداشت دقیق ازسخنان و منویات رهبر انقلاب را درک کرده تا بتوانیم مسیر را به درستی طی کنیم و هر کاری که در تعارض با منافع ملی وامنیت کشور باشد و باعث تنش واختلاف و رضایتمندی استکبار و معاندان نظام مقدس  انقلاب اسلامی شود ، درتعارض با فرمان رهبرانقلاب بوده و در حقیقت نوعی خود زنی فرهنگی می باشد.

 حسینی در ادامه  ضمن اشاره به نفوذ فرهنگی  دشمن و پیاده سازی سند 2030  گفت: سند 2030 در ظاهر خیلی آرمانی و دلسوزانه نوشته شده است که  دربطن آن علاوه برهدف قراردادن استقلال فکری ،آموزشی و فرهنگی کشور بنیان خانواده را نیز هدف گرفته که این کار با هوشیاری رهبر انقلاب و عمل به فرمان آتش به اختیار در این حوزه توانستند جامعه را از استحاله  فکری و اموزشی و فرهنگی محافظت کنند.
وی افزود: با مردمی کردن فرهنگ مبتنی بر علم و آگاهی  همراه با تدبیرمی توان جامعه را به سمت اصلاح پیش برد و به همه  موارد پیش رو با  نظم خاصی باید نگریست  زیرا انقلابی گری به معنای بی قانونی نیست که سه مولف تاثیر گذار در این حوزه باید مد نظر قرار گیرد ازجمله خود سازی جامعه سازی  و عمل به وظایف در چهار چوب شرع و قانون می باشد.
معاونت هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه درسپاه استان گفت: سرهنگ پاسدار  دوم عاشوری شخصیتی  کوشا و انقلابی بوده و با توانیی که در مسئولیت های محوله از خود بروز داده است  می تواند  از ظرفیت های نمایندگی ولی فقیه  و بسیج اقشار  و پایگاه های  بسیج  به خوبی در جهت پیشرفت برنامه ها عمل نماید.

1002/پ30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار