خبرهای داغ:
حمید محمدی از دلاورمردان پاسدار شهر درچه در مسابقات نیروهای مسلح در چین شرکت نمود.
کد خبر: ۸۸۹۶۱۳۷
|
۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از درچه، اعزام نیروهای مخصوص و زبده نظامی ایران  به  مسابقات نظامی ARMY GAMES 2017 در کشور چین  انجام شد.
این تیم ها در روزهای اخیر به کشور چین اعزام شده و هم‌اکنون در این کشور مشغول آماده‌سازی خود برای حضور قدرتمندانه در مسابقات نظامی هستند.
حمید محمدی از شهر درچه اصفهان یکی از پاسداران اعزامی به این مسابقات است.
طبق برنامه، کشور میزبان ۶ رشته از مجموعه رشته‌های مسابقات نظامی ۲۰۱۷ خواهد بود که این رشته‌ها شامل موارد ذیل است.
۱- خودروهای رزمی پیاده نظام (Suvorov Attack)
۲- بخش هوایی (Aviadarts)
۳- ش.م.ر (Safe Environment)
۴- پدافند (Clear Sky)
۵- هوابرد (Airborne platoon)
۶- تعمیرات و پشتیبانی توپخانه (Gunsmith Master)
جمهوری اسلامی ایران از مجموع ۶ رشته‌ای که میزبانی آن برعهده کشور چین است، در تمام رشته‌ها به جز بخش هوایی (Aviadarts) شرکت دارد و تیم‌های منتخب نیروهای مسلح برای حضور در این مسابقات، مشخص شده‌اند.
در رشته هوابرد، شهر گوانگجو میزبان مسابقات بوده و از ایران نیز تیپ نیرو مخصوص ۳۳ المهدی(عج) از نیروی زمینی سپاه پاسداران به نمایندگی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و در قالب تیم ایران، برای حضور در این رشته، راهی مسابقات شده‌اند.
در حال حاضر، تیم ایران تجهیزات خود را دریافت کرده و مشغول آماده سازی و انجام تمرینات دوره‌ای است. تاکنون تمرینات تیراندازی با سلاح، شلیک با تیربار، شلیک با آر پی جی (RPG) تمرین چتربازی با چترهای D-9 چینی و سقوط آزاد و پرش از بالگردهای چینی Z8KA برگزار شده است.
سردار سرتیپ علی اکبر پور جمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در جلسه توجیهی تیم‌های اعزامی به مسابقات نظامی چین با اشاره به اینکه همه زحمت کشیدند و یگان‌های ما همچون دانشکده زرهی و صابرین بسیار خوب بودند؛ اظهار داشت: امیدواریم که تا دو سال اینده با مدال از مسابقات جهانی برگردیم.
وی افزود: روحیه و معنویت برادران سپاهی و ارتشی بسیار بالاست و هرتیمی از جمهوری اسلامی به مسابقات نظامیان جهان اعزام شود نماینده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه وحدت و انسجام برادران سپاهی و ارتشی بسیار مهم است، گفت: امیدواریم هر تیمی شرکت می‌کند با موفقیت در میدان حضور پیدا کند.
وی با بیان اهمیت مسابقات نظامیان جهان در چین ادامه داد: ما همه دنبال این هستیم که امادگی رزم در نیرو‌های مسلح و نیروی زمینی سپاه را بالا ببریم.

ارسال نظرات