خبرهای داغ:
با حضور پژوهشگر مرکز مطالعات نیروی هوایی ارتش؛

مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید بابایی برگزار می‌شود

با حضور امیر سرتیپ دوم خلیلی، خلبان جنگنده اف 14 و پژوهشگر مرکز مطالعات نیروی هوایی ارتش ایران، مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سرلشگر خلبان شهید بابایی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۹۶۱۵۵
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸
به گزارش بسیج در قزوین، مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی به مناسبت سی‌امین سالروز عروج جاودانه این شهید بزرگوار در قزوین برگزار می‌شود.
این مراسم با حضور امیر سرتیپ دوم حسین خلیلی، خلبان جنگنده اف 14، پژوهشگر مرکز مطالعات نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و یکی از پیشکسوتان دفاع مقدس برپا می‌شود.
یادواره این شهید بزرگوار، پنج‌شنبه، 12 مرداد ماه سال جاری، از ساعت 18 تا 19:30  در حسینیه امامزاده حسین(ع) قزوین برگزار خواهد شد.
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، زنده نگه داشتن یاد و خاطره‌ی شهدا و شناساندن سیره شهید بابایی به آحاد جامعه از مهمترین اهداف برگزاری این مراسم است.
در این مراسم، همچنین یاد و خاطره‌ی پدر و مادر شهید بابایی و همسر وفادارش که طی سال‌های گذشته دار فانی را وداع گفتند، گرامی داشته می‌شود.
بعد از پایان مراسم، مردم شهیدپرور به ویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران و مسوولان استانی بر مزار شهید بابایی حضور یافته و ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره‌ی این شهید بزرگوار را گرامی می‌دارند.
 
1001/پ20/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار