فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس:

این امنیت به‌دست‌آمده در مرزهای غربی را به مردم عزیز ایران تقدیم می‌کنم

محمدعلی حق‌بین گفت: این امنیت پایدار به بهای سنگینی به‌دست‌آمده که آن را به مردم و خانواده‌ی شهدای عزیز تقدیم خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۸۹۶۱۸۴
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) سردار محمدعلی حق‌بین در مصاحبه‌ با گروه تلویزیونی سپاه قدس گیلان از حضور لشکر عملیاتی 16 قدس سپاه قدس گیلان در مناطق عملیاتی شمال غرب و مناطق عملیاتی برون‌مرزی سخن گفت.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس سپاه قدس گیلان تشریح کرد: لشکرهای عملیاتی معمولاً همیشه در حال آموزش‌اند و این لشکرها می‌بایست تمریناتی را انجام بدهند که بتوانند عملیات خود را با موفقیت به پایان برسانند.

محمدعلی حق‌بین با اشاره به اینکه 20 روزی می‌شود که از مأموریت 6 ساله شمال غرب برگشته‌ایم افزود: زحمات زیادی را نیروهایمان متحمل شده‌اند، مانند زمستان‌های سرد، برف چندم‌تری و راه‌های صعب‌العبور که در این اثنا شهدای بزرگواری را هدیه کردیم.

وی به اهداف مأموریت‌های محوله به لشکر عملیاتی اشاره کرد و ادامه داد: یکی از اهداف مأموریت‌های ما سنجش جوانان تازه‌وارد به لشکر عملیاتی سپاه است که می‌بایست قدرت رزمشان را محک می‌زدیم و الحمدالله موفقیت‌آمیز هم بود.

حق‌بین محک زدن صبر، شکیبایی و بردباری خانواده‌های این عزیزان را از مأموریت‌های دیگر این لشکر عملیاتی دانست و اضافه کرد: همانند دوران دفاع مقدس خانواده‌های این افراد همراهی بسیار خوبی را از خود نشان دادند.

این فرمانده امنیت به‌دست‌آمده در مرزهای غربی کشور را به مردم هدیه کرد و گفت: این امنیت پایدار به بهای سنگینی به‌دست‌آمده که آن را به مردم و خانواده‌های شهدای عزیز تقدیم خواهیم کرد.

فرمانده فتح نبل و الزهرا گفت: امروز مأموریت سخت‌تری ازآنچه در شمال غرب و دفاع مقدس رقم خورده است بر ما تحمیل‌شده و آن نیز جنگ با دشمنان جمهوری اسلامی ایران در خارج از مرزهای ایران است.

وی گفت: دشمنان ما آن‌چنان طراحی کرده‌اند که خودشان را به مرزهای ما نزدیک کنند، همه‌ی اتفاقاتی که در سوریه، عراق، لبنان و غزه در حال انجام است هدف و استراتژی‌شان انقلاب اسلامی است.

محمدعلی حق‌بین ضمن اشاره به احادیث، آیات و روایات، گفت: آن‌چنان‌که ائمه، معصومین و بزرگان دین به ما توصیه کرده‌اند باید برای بقای اسلام از خود دفاع کرد و همچنین اضافه کرد: از اهداف جنگ در پشت مرزها حفظ امنیت، رونق اقتصادی و رونق علوم مهندسی و عمرانی جوانان این مرز و بوم است.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس سپاه قدس گیلان بیان داشت: بر همه واضح است که اگر امروز در مرزهای ایران و خارج از آن با دشمن متخاصم نمی‌جنگیدیم امروز می‌بایست در ایلام، کردستان و همدان و حتی در خیابان‌های تهران با دشمن می‌جنگیدیدم.

وی به فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: «ایشان می‌فرمایند: ما به هر قیمتی امنیت ملتمان را حفظ خواهیم کرد» و ادامه داد: جنگ امروز قطعاً دیگر در شلمچه و بانه و سقز و کرمانشاه نخواهد بود، بلکه در سرتاسر مرزهای ایران اسلامی جنگ خواهیم کرد و برای از دست ندادن این امنیت تا آخرین قطره از خون ایستاده‌ایم.

ارسال نظرات