مدیر عامل تعزیرات حکومتی اردبیل :

کاهش ۲۵درصدی کشفیات سیگاری در سال جاری

مدیرعامل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت : در چهار ماه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کشفیات قاچاق سیگار ۲۵درصد کاهش داشته است .
کد خبر: ۸۸۹۶۱۸۵
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل حسین نجف زاده در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت : عمده کشفیات در حوزه هم قاچاق در البسه ، موبایل ، لوازم آرایشی ، لوازم خانگی صورت می گیرد و آن چه نگرلن کننده است بحث قاچاق سیگار است .
وی افزود ‌: سال ۹۵ باتوجه به اقدامات و هماهنگی هایی که صورت گرفته شاهد کاهش قاچاق در کشور بودیم و بخصوص اقدامت در حوزه قاچاق سوخت بسیار موثر بوده است .
مدیرعامل تعزیرات حکومتی گفت : قاچاق کماکان در کشور جاری و ساری است و قاچاق تهدید جدی در کشور در تمامی مباحث اقتصادی ، اجتماعی ، اخلاقی و فرهنگی محسوب می،شود.
نجف زاده بااشاره به وضعیت استان اردبیل در بحث قاچاق گفت : طبق،بررسی های انجام شده استان اردبیل جزو استان های امن استان به حساب می آید هرچند نمی توان وضعیت در قاچاق را سفید اعلام کنیم ولی نسبت به استان های هم جوار وضعیت استان محسوب می شود .
وی افزود : در سال ۹۵ پرونده های وارده ۴۴۷ پرونده و امسال به ۳۵۴ پرونده رسیده که شاهد کاهش پرونده های ورودی هستیم هرچند کیفیت پرونده های ورودی افزایش پیدا کرده است .
مدیر عامل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود : در سال گذشته جریمه نقدی ۶میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال و امسال ۲۶میلیارد ریال بوده است .
نجف زاده بااشاره به قاچاق میوه گفت : در ‌قاچاق میوه از استان به عنوان ترانزیت استفاده می شود و چند قلم میوه خارجی هم کشف شده است .
وی گفت : در پارس آباد از پرونده قاچاق سیگار حدود ۲۷۰ هزار ۶۰۰ نخ سیگار کشف شده است .
خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردبیل _ کبری عزیزی
ارسال نظرات
آخرین اخبار