معاون تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش لرستان گفت: سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی دانش آموزان سراسر کشور در شهر خرم اباد برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۹۶۲۰۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فرید  بهرامی شامگاه سه‌شنبه  در نشست خبری مدیرکل آموزش‌وپرورش با خبرگزاری‌های استان لرستان با موضوع سی و چهارمین دوره مسابقات کشتی آزاد و فرهنگی  دانش‌آموزی سراسر کشور که در سالن جلسات آموزش و پرورش لرستان برگزار شد اظهار داست:  سی و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کشتی آزاد و فرنگی دانش آموزان سراسر کشور هم‌زمان در شهرهای شیراز ، مشهد، خرم‌آباد  و هفته آینده نیز در ایلام و چهارمحال و بختیاری ادامه داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مسابقات کشتی در آموزش‌وپرورش با تعطیلی هفت ساله روبه‌رو شده و  امسال در خرم‌آباد این مسابقات آغاز می‌شوند، افزود: با مساعدت‌های انجام گرفته کشتی و وزنه‌برداری دوباره جزء ورزش‌های آموزش‌وپرورش آمده است.

معاون تربیت‌بدنی آموزش‌وپرورش لرستان عنوان کرد: مسابقات کشتی نوجوانان 10 وزن است که  مسابقات کشتی به میزبانی خرم‌آباد  در 8وزن برگزار می‌شود که تیم لرستان با 8نفر آزاد و 8 نفر فرنگی در رده نوجوانان  شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تمامی عوامل این برنامه فرهنگی هستند،  بیان کرد: 27کمیته کار آماده‌سازی و 60نفر درگیر کار اجرایی این مسابقات هستند.

بهرامی با اشاره به برگزاری چندین مسابقه کشوری توسط  آموزش‌وپرورش در لرستان خاطرنشان کرد: آموزش و پروش این توانایی را دارد که مسابقاتی زیبنده نام لرستان برگزار کند.

  وی در رابطه با اسکان مهمانان این برنامه نیز تصریح کرد: سه محل اسکان خانه معلم شماره دو  در خیابان تمدن،خانه معلم شماره یک و خوابگاه دانشجویی پردیس برادران علامه طباطبایی برای اسکان مهمانان در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/


ارسال نظرات