خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: در استان سمنان در چندسال اخیر محرومین مورد توجه ویژه کاروان زیر سایه خورشید بودند.
کد خبر: ۸۸۹۶۲۰۶
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

محمدرضا سوقندی در گفت و گو با خبرگزاری بسیج در سمنان، ضمن بیان اینکه در استان سمنان در چندسال اخیر محرومین مورد توجه ویژه کاروان زیر سایه خورشید بودند، گفت: خادمین امام رضا(ع) به مناطق محروم سفر می کنند تا مشکلات انان را بر طرف کنند و فضای معنوی حرم را در این مناطق منتشر کنند.

 وی ادامه داد: در زندگی نامه امام رضا(ع) شاهد توجه به محرومین هستیم که این موضوع سر لوحه کاروان های زیر سایه خورشید نیز قرار گرفته شده است .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: خادمین خدمت گذاران زائرین حرم مطهر امام رضا(ع) هستند که به دلیل لیاقت این خدمت احترام خاص و ویژه ای دارند.

سوقندی با بیان اینکه دهه کرامت فرصت بسیار خوبی برای گسترش فرهنگ رضوی در سطح کشور و جهان است و باید از این فرصت بهترین استفاده را ببریم، اظهار کرد: انتشار سبک و سیره زندگی امام رضا(ع) در اجرای برنامه های فرهنگی کاروان زیر سایه خورشید مورد توجه قرار گرفته شده است.

وی تصریح کرد: در چند سال اخیر استان سمنان بعد از حضور کاروان های زیر سایه خورشید در سطح این استان  شاهد آثار بسیار خوبی در خصوص گسترش این فرهنگ منور بودیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان خاطر نشان کرد: امیدواریم تا در سال جاری نیز این فرهنگ به خوبی در میان اقشار مختلف جامعه به خصوص قشر جوان ریشه کند و شاهد آینده روشن در زمینه های فرهنگی کشور و این استان باشیم.

 لازم به ذکر است کاروان زیر سایه خورشید با هدف باب شدن زیارت از راه دور و انتشار فرهنگ رضوی به استان های کشور و کشورهای خارجی سفر می کنند تا خادمین حرم امام رضا(ع) مبلغین این فرهنگ باشند.

گفتنی است امسال نهمین دوره حضور کاروان رضوی در استان سمنان است که با شعار " به تو اقتدا می کنیم " برنامه های فرهنگی خود را با همکاری تشکل های فرهنگی فعال استان اجرا می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها