اشاعه شعائر اسلامی و تبلیغ و فرهنگ اسلام از مسئولیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۹۶۲۳۵
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت الاسلام یوسف یوسف پور در نشستی خبری به مناسبت سالروز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، اظهار داشت: در انسجام و وحدت مردمی در مسیرهای راهپیمایی تسهیل شرایط برای نظم‌بخشی بیشتر برنامه‌ریزی می‌شود.

وی با بیان اینکه صداو سیما و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستند، افزود: در ایام فجر چهلمین سالگرد انقلاب به جشن و شادی مبدل می‌شود.

یوسف پور با اشاره به دیدار با خانواده‌های شهدا و همایش مسولان تبلیغات اسلامی، گفت: اشاعه شعائر اسلامی و تبلیغ و فرهنگ اسلام از مسئولیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

یوسف پور با بیان اینکه مقام معظم رهبری ظرفیت‌های شورا را مطرح کرده و مسئولیت گرامیداشت مناسبت‌های انقلابی برعهده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، افزود: حماسه‌های ملی و مذهبی با جدیت در شورای هماهنگی دنبال می‌شود.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران بر حفظ افکار عمومی جامعه در راستا با نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت: انتقال فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل جدید موضوعی مهم بوده و حفظ وحدت لازمه بقای جامعه است.

وی گفت: طراحی برای مسیر راهپیمایی و هماهنگی میان همه گروه‌ها همواره رایزنی می‌شود اما وجود برخی محدودیت‌های صوتی و مکانی وجود دارد.

یوسف پور بیان کرد: از وظایف شورا موضع‌گیری در برابر جریانات است و نظر مقام معظم رهبری باید اعلان عمومی شود وشورای هماهنگی با نظر دفتر مقام معظم رهبری اعلام موضع کرده و راهپیمایی برگزار می‌کند.

یوسف پور با بیان اینکه مواضع نظام با قدرت از تریبون شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی بیان می‌شود، افزود: مجوز راهپیمایی عمومی و رسمی از وظایف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها