مسئول بسیج جامعه زنان گفت:با برپایی کارگاههای آموزشی و مشاوره ای برای خانواده ها سعی می کنیم فرهنگ ازدواج آسان و آگاهانه را ترویج دهیم.
کد خبر: ۸۸۹۶۲۴۳
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶

مینو اصلانی مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با برنامه های این سازمان برای ترویج ازدواج آسان و به موقع و آگاهانه که مورد تاکید شدید مقام معظم رهبری نیز هست اظهار داشت: بیش از 110 هزار حلقه صالحین در 18 هزار پایگاه مقاومت برای ترویج و فرهنگ سازی ازدواج آسان و بررسی ثمرات آن شکل گرفته که به صورت کارگروه های تخصصی با حضور مشاورین مجرب در حال انجام است.

اصلانی اضافه کرد: ما با برپایی کارگاه های آموزشی و مشاوره ای برای خانواده ها سعی می کنیم فرهنگ ازدواج آسان و به موقع و آگاهانه را ترویج دهیم. در رابطه با تولید کتاب و نرم افزار های مرتبط با این موضوع نیز دائما اقدام کردیم.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان بیان کرد: هماهنگی با فرهنگسراها برای اعزام مربی و مشاور ازدواج و خانواده و برنامه هایی جهت ارائه مشاوره به خانواده ها در هنگام برپایی نمازهای جمعه در نظر گرفته ایم ضمن اینکه برپایی نمایشگاه و کارهای جمعی مشاوره برای خانواده ها در دستور کار ماست.


ارسال نظرات