مسئول مهد قرآنی پایگاه بسیج حضرت فاطمه ایلام در گفتگو با«بسیج»:
پورنوروزی گفت: بازی های متنوعی که بچه ها در این مهد انجام می دهند میزان خلاقیت و نوآوری آنها را افزایش می دهد و از بازی های رایانه ای و اسباب بازی های خشن غربی فاصله می گیرند
کد خبر: ۸۸۹۶۲۴۹
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

زهرا پور نوروز مسئول مهد قرآنی نورالزهرا پایگاه بسیج حضرت فاطمه شهر ایلام در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در رابطه با تاثیر فعالیت های بسیج در مهدای قرآنی بر خلاقیت و نوآوری کودکان و نوجوانان اظهار اشت: با توجه به اینکه مهدهای بسیج، قرآنی هستند محیط های بسیار خوبی برای بچه ها فراهم می کنیم باید برای جذب کودکان و نونهالان تلاش بیشتری شود.

پورنوروز با بیان این مطلب ادامه داد: بازی های متنوعی که بچه ها در این مهد انجام می دهند میزان خلاقیت و نوآوری آنها را افزایش می دهد و از بازی های رایانه ای و اسباب بازی های خشن غربی فاصله می گیرند و همین مسئله موجب رضایت خانواده های این کودکان نیز می شود.

مسئول مهد قرآنی شهر ایلام خاطر نشان کرد: بازی های سنتی و اسلامی که کودکان در این مهد قرآنی انجام می دهند روی فکر و ذهن آنها تاثیر زیادی می گذارد.

وی تصریح کرد: اگر کارتون هایی هم ویژه سن کودکان با محتوای مناسب تولید شود خیلی می تواند تاثیرگذار باشد. چراکه در حال حاضر بازی های رایانه ای و کارتون ها و اسباب بازی های موجود در بازار اکثرا خشن و غربی هستند و ما باید با تمام توان و قدرت اقدام کنیم.


ارسال نظرات