خبرهای داغ:
عصر امروز؛

بازدید معاون روابط عمومی سازمان بسیج از کارگاه های اقتصاد مقاومتی در قم/ تصاویر

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز از پنج کارگاه اقتصادی مقاومتی در شهر قنوات قم بازدید کرد.
کد خبر: ۸۸۹۶۲۹۸
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، «اسماعیل احمدی» که از صبح امروز چهارشنبه به منظور بازدید ستادی در سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) حضور یافته است، در ادامه برنامه های نوبت صبح، پیش از ظهر امروز از ناحیه بسیج امام حسین(ع) بازدید کرد و سپس عازم شهر قنوات بخش مرکزی قم و بازدید از حوزه بسیج شهید جلالی و کارگاه های اقتصاد مقاومتی در محدوده این شهر شد.

«علی تقوایی» معاون روابط عمومی سپاه استان قم، «سیدمحمدحسن یزدی نژاد» سرپرست خبرگزاری بسیج استان، «حکمت الله میرزایی معاون بسیج سازندگی ناحیه امام حسین(ع) و «مهدی علی بابایی» فرمانده حوزه 21 شهید جلالی قنوات به همراه جمعی از اعضای شورای ناحیه و حوزه در این دیدار، معاون روابط عمومی سازمان بسیج را همراهی می کردند.

کارگاه های گلخانه کاکتوس به عنوان اولین گلخانه تخصصی در استان قم، مرکز پرورش و تکثیر ماهی تزئینی، کارگاه تولید عرقیجات سنتی، کارگاه پرورش شترمرغ و کارگاه تولید لبنیات از جمله کارگاه هایی بود که امروز مورد بازدید مسئولان قرار گرفت.

یادآور می شود: «اسماعیل احمدی» در ابتدای برنامه بازدید خود، در حرم مطهر دو شهید بی نشان شهر قنوات حضور یافت و به ارواح مطهر آنان ادای احترام کرد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار