مدیر امور سینمایی حوزه هنری آذربایجان شرقی از اکران رایگان انیمیشن سینمایی «در مسیر باران» به مناسبت دهه کرامت و همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) در سینما 29 بهمن تبریز در دو سئانس 6 و 8 عصر، برای عموم خانواده ها خبر داد.
کد خبر: ۸۸۹۶۳۳۲
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، جواد خازن با اعلام این خبر گفت: این انیمیشن ایرانی روز پنجشنبه 12 مرداد ماه سال جاری در سئانس‌های 18 و 20 در سینما 29 بهمن تبریز به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع) به روی پرده می‌رود.

وی با بیان اینکه مخاطب این انیمیشن بیشتر گروه سنی نوجوان و خانواده است، خاطرنشان کرد: این اثر سینمایی در 90 دقیقه قصه‌ای تاریخی- دینی را روایت می‌کند.

خازن ادامه داد: انیمیشن سینمایی «در مسیر باران» که به سفارش مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی ساخته شده است، به زندگی فردی در بغداد می‌پردازد که در زمان خشکسالی این شهر با دوستش که تاجر است تصمیمی می‌گیرد که... .

وی افزود: در فرایند تولید انیمیشن «در مسیر باران» بازیگرانی همچون امین زندگانی و رحیم نوروزی همکاری داشته‌اند و دوبله اثر نیز با حضور هنرمندان مطرح دوبلاژ کشور انجام شده است.

این اثر 90 دقیقه‌ای که به شیوه motion capture تولید شده است، توسط سعید تشکری و مهدی سیم‌ریز نوشته شده و کارگردانی آن را حامد کاتبی بر عهده دارد.

ارسال نظرات