خبرهای داغ:
رئیس اداره پیش ‌بینی هواشناسی قم:

دمای قم به 38 درجه می‌رسد

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم گفت: امروز بیشترین دمای استان 38 درجه است، اما فردا حداکثر دمای قم به 39 درجه می‌رسد.
کد خبر: ۸۸۹۶۳۳۴
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرزاری بسیج از قم، محمد رضا قاضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آینده اظهار کرد: طی روزهای آتی آب و هوای استان قم صاف و آفتابی و در ساعات شب همراه با افزایش موقت ابر خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز کمی وزش باد را در استان قم داریم، اما فردا و روز جمعه هوای آرامی را در استان خواهیم داشت.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم افزود: امروز بیشترین دمای استان 38 درجه است، اما فردا حداکثر دمای قم به 39 درجه می‌رسد، در روز جمعه هم بیشترین دمای استان 40 درجه پیش بینی شده است.

قاضی با اشاره به وضعیت دما در استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: امشب حداقل دمای استان 19 درجه است، فردا شب هم کمترین دمای قم به 20 درجه می‌رسد.

وی ادامه داد: طی روزهای آتی جهت وزش باد در استان قم شرقی است، امروز حداکثر سرعت وزش باد در استان 45 کیلومتر بر ساعت است، اما فردا حداکثر سرعت وزش باد در قم 40 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. در روز جمعه حداکثر سرعت وزش باد در استان 35 کیلومتر بر ساعت پیش بینی شده است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره ‌‌کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت گذشته کمترین و بیشترین دمای شهر قم به ترتیب 20 درجه و 39 درجه بود.

قاضی با اشاره به گرم ترین و سردترین نقاط استان قم اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته سردترین نقطه استان منطقه دستجرد با 19 درجه و گرم ترین نقطه استان قم منطقه کوه سفید با 39 درجه بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در روزهای پنجشنبه و جمعه افزایش دما را در استان قم داریم، اما طی هفته آینده تغییرات دمای چشمگیری را در استان شاهد نخواهیم بود، همچنین طی روزهای آینده گرد و غبار را در قم نداریم. 
ارسال نظرات