خبرهای داغ:
صباغ در چهاردهمین جشنواره قرآنی فرزندان کارکنان وزارت نیرو در استان سمنان گفت: ترویج فرهنگ صرفه جویی از مصادیق اشاعه فرهنگ قرآنی است
کد خبر: ۸۸۹۶۳۵۰
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، مرحله استاني چهاردهمين جشنواره مسابقات قرآني فرزندان کارکنان صنعت آب و برق استان سمنان  با حضور مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان و مسئولين دفاتر فرهنگي شركتهاي تابعه وزارت نيرو در استان و داوطلبين مسابقات با ميزباني شركت برق منطقه اي سمنان برگزار گرديد .

مهندس سید علی اکبر صباغ ، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان و رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان سمنان با تبریک ایام فرخنده ولادت امام رضا (ع) گفت : برگزاری برنامه های فرهنگی و دینی در مجموعه وزارت نیرو ، موجب ارتقاء فرهنگ دینی و مذهبی کارکنان و خانواده آنان خواهد شد . 

وي نقش خانواده ها را در تربیت دینی فرزندان بسیار مهم و پررنگ دانست و افزود : فرزندان با هدایت و راهنمایی اولیاء خود می توانند مسیر کمال و رستگاری را سریعتر و مطمئن تر طی نمایند .

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای سمنان ترویج فرهنگ صرفه جویی را از مصادیق اشاعه فرهنگ قرآنی دانست و گفت : هدف از برگزاری مسابقات قرآنی آشنایی بیشتر کارکنان و خانواده آنان با فرهنگ قرآنی و تدبر و معانی و مفاهیم کلام الهی می باشد که رعایت صرفه جویی در مصرف آب و برق بویژه در فصل تابستان ، از مصادیق مهم عمل به دستورات قرآنی می باشد.

در ادامه 130 نفر از داوطلبین این مسابقات ، متشکل از فرزندان دختر و پسر کارکنان شرکت های برق منطقه ای سمنان - توزيع نيروي برق استان - آب منطقه اي سمنان - آبفاي شهري و روستايي استان سمنان در 4 رشته قرائت و اذان حفظ احکام و مفاهیم به رقابت پرداختند که نفرات اول هر رشته به مرحله کشوری این دوره از مسابقات که در شهریور ماه 96 برگزار می گردد حضور خواهند یافت .

ارسال نظرات
پر بیننده ها